Monday 15 October 2012

KONDOM YANG DI PAKAI ANUWAR DITEMUI....


Aduhhh..asyik kantoi je aku nie.Nampaknye kene mandi bunga la aku

ANUWAR MENEPUK DAHI...ALAMAK!!! AKU KANTOI LAGI

Sepandai-pandai anuwar melompat akhirnya tersungkur jua. Kini isu terbaru pula,kondom yang di pakai anuwar ketika menyetubuhi Shamsidar, isteri kepada Azmin Ali.Apa punya manusia la, isteri sahabat baik sendiri pun nk sapu juga ke...Wan Azizah tak best ke bro..biasela nk cari Shamsidar body cantik...Kak Wan badan pun dah tak stim nk tgk...kembar sana sini...


Boleh tahan gak body mantap Shamsidar nie.

Isteri orang pun, Anuwar sapu..kesian si Azmin Ali..gigit jari jela duduk dkt rmah. Shamsidar ni asal boleh je,janji puas...


X sabar nk check in.Korang nak ape lagi nie

Gambar dalam perjalanan nk pergi check in kt hotel...ALAMAK !! KANTOI LAGI GAMBAR AKU...ADUHHH.Port Anuwar ni nk pergi check in biasela dkt HOTEL SUNWAY PUTRA KL.



Biasela port baik punye...Port Anuwar.Mesti tak kantoi punye. Parking pula dkt tingkat 7 hotel. Lepas tue check in dekt tingkat 9. Bak kata anuwar..Line Clear Punye


Shamsidar Stim ke tue


Sabar la bro,Shamsidar tak lari mana pun.Alamak puting hitam la..aduhh tak stim betol
Isteri membe baik pun dia sebat,kak Wan pun dia balut..Tapi Shamsidar lagi bergetah,muda lagi,montok je..kak Wan dah monopose da...

Alamak kondom aku...banyak lagi stok punye..Takde hal la.







No comments:

Post a Comment