Thursday, 9 May 2013

PEREMPUAN DAP LAKNATULLAH BERPURA-PURA JADI WANITA SOLEHAH..!!


Muslimah sangat nampak mak cik tua ni kan....Mak cik a.k.a pompuan tak guna yang jadi tunggangan DAP ni sanggup nak tengok anak bangsa Islam dan Melayu ranap..!! 

Ni lah penipuan dalam video kempen DAP yang memaparkan seorang Melayu Islam bertudung labuh seperti seorang ustazah menyatakan sokongan terhadap DAP kerana memperjuangkan Islam dengan memberi peruntukan yang besar untuk Islam di Pulau Pinang.

TU SEMUA KARUT!!

Untuk makluman pembaca Ape Celop yang dikasihi, pegawai yang berkerja di Jabatan Agama Islam Pulau Pinang sentiasa merungut dalam diam sebab peruntukan dana yang dijanjikan tidak disalurkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang kepada mereka. Pengumuman jumlah dana yang meningkat itu hanya untuk mengaburi mata pengundi Melayu Islam di Pulau Pinang dan seluruh negara. Hakikatnya wang tidak disalurkan. Wang tu entah ke mana perginya.

Perkara ini menjelaskan kepada kita, DAP akan sanggup melakukan apa sahaja termasuk pembohongan keji demi menipu rakyat Malaysia terutama pengundi Melayu yang mungkin dianggap senang dipergunakan oleh mereka.

Namun, usaha mereka ternyata berbaloi apabila orang Melayu Islam mengundi DAP pada PRU13 yang menyebabkan mereka telah memenangi jumlah bilangan kerusi yang tinggi sehinggakan jika Pakatan Pembangkang Haram Jadah berjaya mendapat majoriti di peringkat persekutuan, sudah pasti DAP akan berkuasa kerana bilangan kerusi yang dimenangi rakan mereka PAS dan PKR jauh lebih rendah. 

Hal-hal memainkan Islam ni pulak memang disokong kuat oleh anak ketua Pembangkang sendiri. 



Berbalik pada mak cik tak guna ni, gambar dia dan Izzah ni pun ade....Jadi tak syak lagi la Izzah ni pompuan jenis ape..





video

Video dari rakan blog LensaKini.blogspot.com

No comments:

Post a Comment