Wednesday 1 May 2013

BLOGGER MILO SUAM KECUTTT....LARIIIIII

 

BLOGGER MILOSUAM DITAHAN KETIKA CUBA MELARIKAN DIRI KE LUAR NEGARA!!!


Maklumat yang diterima beberapa minit sebelum pukul 12:00 tengah malam tadi, mengesahkan Blogger tersohor Pakatan Rakyat, MILOSUAM telah ditahan pihak berkuasa selepas beberapa hari hidup dalam buruan.

MILOSUAM dilaporkan telah ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Sepang dalam cubaan untuk melepaskan diri ke luar negara. Sebaik-baik sahaja ditahan, Blogger berkenaan telah dibawa ke Bukit Aman untuk membantu siasatan berhubung fitnah kertas undi dan fitnah terhadap SPR.

Sekurang-kurangnya terdapat tiga peruntukan atau akta yang boleh digunakan terhadap MILOSUAM kerana menyebar maklumat palsu.


Pastinya para pecacai Pakatan Rakyat tidak berpuas hati dengan penangkapan MILOSUAM dan tindakan pantas pihak berkuasa Malaysia terutama sekali PDRM. Dan pastinya juga barisan peguam handalan PKR dan DAP sudah bersedia untuk membela MILOSUAM.

Apa pun kita tunggu siasatan selanjutnya. Kita juga tunggu apakah MILOSUAM akan mengaku yang dia MILOSUAM kerana khabarnya para blogger pro-Pakatan amat berani dan tidak takut-takut untuk memperkenalkan diri mereka walaupun mereka juga berselindung di sebalik nama pena.

Atau dia juga akan meniru gerak langkah seorang lagi pecacai Pakatan yang sangat aktif di YOUTUBE suatu ketika dahulu yang enggan mengakui pengguna akaun bernama HAFIZ adalah dirinya?

Kita tunggu sama-sama...


Mengapa dia lari??? Mestila salah tue yg lari...


Haahhaa...Padam muke lu...

No comments:

Post a Comment