Saturday, 11 May 2013

PAKATAN RAKYAT TAK TAW MALU...



PUTRAJAYA..





PAKATAN RAKYAT MASIH KEMARUK SEBB TAK DAPT MENAWAN PUTRAJAYA..PATUTLA MCM2 PROTES DIBUAT..HIMPUNAN KERAMAT LA..SUARA RAKYAT 5.11 SUARA KERAMAT...

PUTRAJAYA..NK KE..TAK MAHU KEW WOII...NI KERAJAA N BN YANG BUAT..SEMUA KOMPLEKS PUTRAJAYA NIE..

SENANG2 JE NK PUTRAJAYA..MEMG TAK AKAN DAPT LA...

KHAS KEPADA PAKATAN JANGAN BERMIMPI DI SIANG HARI...

LASTLY UNTUK PAKATAN HARAM JADAHHH...

Thursday, 9 May 2013

PEREMPUAN DAP LAKNATULLAH BERPURA-PURA JADI WANITA SOLEHAH..!!


Muslimah sangat nampak mak cik tua ni kan....Mak cik a.k.a pompuan tak guna yang jadi tunggangan DAP ni sanggup nak tengok anak bangsa Islam dan Melayu ranap..!! 

Ni lah penipuan dalam video kempen DAP yang memaparkan seorang Melayu Islam bertudung labuh seperti seorang ustazah menyatakan sokongan terhadap DAP kerana memperjuangkan Islam dengan memberi peruntukan yang besar untuk Islam di Pulau Pinang.

TU SEMUA KARUT!!

Untuk makluman pembaca Ape Celop yang dikasihi, pegawai yang berkerja di Jabatan Agama Islam Pulau Pinang sentiasa merungut dalam diam sebab peruntukan dana yang dijanjikan tidak disalurkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang kepada mereka. Pengumuman jumlah dana yang meningkat itu hanya untuk mengaburi mata pengundi Melayu Islam di Pulau Pinang dan seluruh negara. Hakikatnya wang tidak disalurkan. Wang tu entah ke mana perginya.

Perkara ini menjelaskan kepada kita, DAP akan sanggup melakukan apa sahaja termasuk pembohongan keji demi menipu rakyat Malaysia terutama pengundi Melayu yang mungkin dianggap senang dipergunakan oleh mereka.

Namun, usaha mereka ternyata berbaloi apabila orang Melayu Islam mengundi DAP pada PRU13 yang menyebabkan mereka telah memenangi jumlah bilangan kerusi yang tinggi sehinggakan jika Pakatan Pembangkang Haram Jadah berjaya mendapat majoriti di peringkat persekutuan, sudah pasti DAP akan berkuasa kerana bilangan kerusi yang dimenangi rakan mereka PAS dan PKR jauh lebih rendah. 

Hal-hal memainkan Islam ni pulak memang disokong kuat oleh anak ketua Pembangkang sendiri. 



Berbalik pada mak cik tak guna ni, gambar dia dan Izzah ni pun ade....Jadi tak syak lagi la Izzah ni pompuan jenis ape..





video

Video dari rakan blog LensaKini.blogspot.com

BANGSA CINA MUDAH LUPA!!!!!!!



PADA tahun 1989, sekumpulan besar pelajar Universiti di Beijing mengadakan perhimpunan menuntut demokrasi di Medan Tiananmen. 

Perhimpunan yang bermula aman, akhirnya berakhir dengan tragedi apabila Tentera China menyerbu medan tersebut dan menyebabkan ribuan peserta demonstrasi terbunuh atau hilang tanpa dikesan. 

Itu harga ‘demokrasi’ di negara komunis seperti China. 24 tahun kemudian, demokrasi masih lagi tidak terlaksana di China walaupun sedikit bahagian negara tersebut dibuka untuk perdagangan bebas yang sebelum itu diharamkan. Itupun tidak banyak, Shanghai, Beijing sendiri dan beberapa kawasan lain. 

Tapi moral ceritanya disini, rakyat negara ini tidak perlu menempuh halangan dan cabaran seperti yang dialami oleh rakyat China pada 1989 dalam menuntut demokrasi, termasuklah kelompok masyarakat Cina yang baru-baru ini membuktikan bahawa mereka menolak kerajaan BN apabila memberi 97% undi mereka kepada parti-parti pembangkang seperti DAP dalam pilihanraya umum yang baru tamat. 

Memang itu hak masyarakat Cina untuk mengundi siapa pun yang mereka suka, kita tidak nafikan. 

Begitu juga hak kerajaan BN untuk memberikan perkhidmatan terbaik kepada kumpulan masyarakat yang memberikan undi terbanyak kepada kerajaan ini. 

Bagaimanapun penulis yakin, sebagai sebuah kerajaan yang adil, BN akan tetap memberikan khidmat terbaik kepada orang Cina, tapi dengan suara pemimpin Cina dalam kerajaan yang semakin berkurangan, tidak banyak yang boleh dilakukan untuk membantu masyarakat tersebut. 

Tak bolehlah nak menyalahkan kerajaan BN, kerana itu pilihan masyarakat Cina sendiri untuk tidak menyokong kerajaan dan meletakkan pemimpin mereka di situ. 

Tapi untuk berkata kerajaan BN menekan orang Cina dalam bidang ekonomi dan pendidikan, itu adalah satu tanggapan yang salah dan meleset. 

Jangan hanya kerana DAP kata macam itu, semua orang percaya tanpa memeriksa faktanya terlebih dahulu. 

Agak pelik juga bila bila DAP mendakwa masyarakat Cina di negara ini dikatakan ditekan dari segi ekonomi, sedangkan hakikatnya, 8 dari 10 orang terkaya di negara ini adalah terdiri dari orang Cina sendiri!! 

Kalau kita cakap dengan orang luar mungkin mereka tidak percaya, tapi inilah hakikatnya. Semua ini berlaku di bawah pentadbiran BN dan Malaysia yang majoritinya dihuni orang Melayu!! 

Begitu juga dari segi pendidikan, sebesar-besar ruang telah diberi kepada orang Cina untuk mempraktikkan bahasa ibunda mereka sendiri dalam sekolah aliran jenis kebangsaan – polisi yang tidak boleh dijumpai dalam mana-mana negara di dunia. 

Soal kebanyakan sekolah-sekolah ini tidak menerima bantuan penuh kerajaan, itu apa pula nak disalahkan kepada BN? 

Pilihan masyarakat Cina untuk menguruskan sekolah-sekolah ini oleh lembaga pengurus yang dikendalikan mereka sendiri. 

Justeru, sementara kita menghormati hak orang Cina untuk membuat pilihan selari dengan sistem demokrasi negara kita, mereka juga wajar merenung kembali dakyah salah yang ditanam DAP dengan dibantu akhbar-akhbar cina di negara ini.

Perak Today

Wednesday, 8 May 2013

INI KE YANG DINAMAKAN TIDAK RACIST?? PIKIR LA SENDIRI..!!!


Petang tadi kami ke Stadium Kelana Jaya untuk memeriahkan lagi suasana. Seawal jam 12 tengahari ramai pengikut tegar puak pembangkang ni dah datang.


Tapi aku sangat terkilan sebab yang ramai datang awal ni dari kaum Cina. Terdapat 5 biji bas dari Johor masa aku sampai tadi.



Tengok Plat bas tu bebaik....JWA 668..

Berikut ni gambar-gambar di Stadium Kelana Jaya...KORANG NILAI SENDIRI LA!!!




Gambar terbaru..Korang nampak kan semua Cina..Diorang pun tak kan join Melayu..!!  

Memang Kit Siang hantar diorang ni untuk menyokong perjuangan Anwar. Kita orang Melayu ni kene ingat ape yang telah terjadi pada 13 Mei 1969..






HAYATI LAGU NI...INGATAN UNTUK SEMUA ORANG MELAYU..
video






Himpunan Keramat..Tak de Faedah Langsung



Kepada Pakatan Rakyat.. Daripada buat perhimpunan yang tak ada faedah malam ni, kan lebih baik berhimpun buat solat hajat untuk bekas MB Kedah yang sedang sakit tenat. Betul tak?
 
Yg Untungnye Anwar..Boikottt!!

Tuesday, 7 May 2013

DON'T FIGHT EACH OTHER...PEACE MALAYSIA




PEACE MALAYSIA....


PERPADUAN TERAS KEAMANAN



PERPADUAN KAUM TERAS KEAMANAN NEGARA...

SAYANGILAH KEAMANAN YANG SELAMA INI KITA BINA BERSAMA..


HAPUSKAN ANASIR-ANASIR YANG BOLEH MENGGUGAT KEAMANAN DAN PERPADUAN KAUM..

PERPADUAN KAUM YANG SELAMI INI DIBINA PERLU DI PERTAHANAN KAN DEMI KEMAKMURAN SEJAGAT....

TAK PERLU KITA BERSENGKETA...

SAYANGILAH SESAMA KITA...

PERHIMPUNAN BERSIH 4.0 TAK SAH




AMARAN KERAS KPN

PERHIMPUNAN BERSIH 4.0 DI KELANA JAYA TIDAK MENDAPAT PERMIT YANG SAH.

STANBY JE LA, AIR GATAL, PEMEDIH MATA...

SAPE TAK DAPAT LARI, KENE LA GARI...

TUE MAKAN DIE..

HAHAA...

NK PROTES KONON, KORNG DAPAT APE...

CITA-CITA ANWAR TAK TERCAPAI, KORANG PULE YNG JADI MANGSA KENE REMAN TAK PASAL2..

 

Sunday, 5 May 2013

SYUKUR..KEMENANGAN BUAT BN..!!



Secara rasminya Barisan Nasional berjaya lagi membentuk kerajaan dengan mojoriti mudah. Ramai rakyat Malaysia bersyukur kerana BN dapat terus mentadbir negara demi kelangsungan ekonomi dan keamanan.



Hot seat pertama yang diumumkan semalam milik BN adalah Putrajaya. Tahniah diucapkan kepada  Tengku Adnan Tengku Mansor yang berjaya menumpaskan Husam Musa PAS yang tidak berjaya menipu rakyat Putrajaya dengan skandal kambing dan emasnya. Rakyat Putrajaya TIDAK BODOH dan tertipu dengan tipu daya si Husam Musang ni, mereka tidak mahu Putrajaya mundur seperti Kelantan.




Manakala di Kedah, BN berjaya merampas semula Kedah dengan memenangi 21 daripada 36 kerusi Dun. Pakatan Rakyat pula memenangi 15 kerusi.
Mukhriz yang sebelum ini Ahli Parlimen Jerlun menewaskan penyandang kerusi Dun Ayer Hitam, Abdul Ghani Ahmad Pas.


Berikut adalah keputusan PRU-13 mengikut Parlimen:





TAHNIAH DIUCAPKAN SEKALI LAGI BUAT BN!!

JANJI DITEPATI!!


BUKTI PAS TOLAK ANWAR SEBAGAI PM..!!

Hamik ni..untuk tatapan umum..

Bukti PAS Tolak Anwar..






PANAS...!!!! KENAPA DR MAZLAN MENENTANG DSAI???




Berikut adalah cerita sebab-sebab Dr Mazlan menentang dan melawan DSAI. Dr Mazlan telah menggadaikan pekerjaan besar Naib Presiden Telekom Malaysia hanyalah demi menyelamatkan akidah ummat ISLAM!! Allahuakbar!!

Anwar Ibrahim membawa bersamanya ideologi yang pelik, bercanggah dengan syarak. Maka kerana tiada siapa yang sudi untuk menentang beliau, maka Dr Mazlan lah yang menjadi ayam tambatan kepada ummat. Itu pun masih lagi yang menyerang beliau. Malah rakan-rakan PAS ada jugak yang taksub tu, kutuk  Dr Mazlan, "kata dia ni memang tak suka Anwar lepastu UMNO guna la"..UMNO gak dapat nama kan..

Ni link blog kenapa kami tolak Anwar Ibrahim dan kenapa anda juga perlu tolak. Bukti turut disertakan. Khatam dulu baru balun aku dalam komen di bawah.

1. Anwar menentang keputusan Ulama Majlis Fatwa Kebangsaan dan Majlis Syura Ulama' PAS.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/anwar-ibrahim-lawan-keputusan-majlis.html

2. Anwar Ibrahim bawak pluralisme agama laitu Islam sama benar dengan agama lain. Bagi dia matlamat sama cuma jalan agama berbeza http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/pluralisma-agama.html

3. Anwar Ibrahim bawak liberalisme agama, laitu atas nama kebebasan bersuara, hina nabi pun tak apa, juga berkata sistem khilafah ni hanya tradisi pun tak pa, undang2 Islam ni hanya undang2 keluarga sahaja dan lain2 http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/liberalisme-agama_27.html

4. Menerima anjuran program homoseksual sebagai salah satu perkara freedom of expressionhttp://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/membela-kaum-luth.html

5. Mengiktiraf negara haram Israel, bertentangan dengan fatwa ulama Malaysia dan dunia juga seperti Yusuf Qardhawi, Mustapha Mashoor, Wahbah Az Zuhaili dan lain-lain.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/mengiktiraf-negara-haram-israel.html

6. Menerima murtad sebagai perkara dibenarkan dalam negara atas nama freedom of religion.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/menerima-murtad-sebagai-konsep-dalam.html

7. Membela Salman Rushdie penulis buku yang menghina Rasul saw, atas nama kebebasan bersuara.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/terima-salman-rushdie-hina-islam-dalam.html

8. Merayakan upacara agama lain, melakukan perkara yang diharamkan dalam Islam.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/merayakan-upacara-agama-lain.html

9. Menipu seluruh rakyat lagi dan lagi dan lagi sehingga ke hari ini.http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/kasihanilah-anwar-yang-teraniaya.html

10. Penutup. http://sinarpermatangpauh.blogspot.com/2013/04/penutup.html

Orang seperti Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin Pakatan Rakyat, berilah kepimpinan kepada pmimpin yang berhak.
Kita tentang Anwar bukan sebab kita anti-Anwar, tapi sebab kita menetang ideologi dasar mencabar akidah yang dibawanya. Ideologi ini sepanjang masa akan menjadi ancaman buat islam, dan hari ini ideologi ini bertopengkan manusia bernama Anwar Ibrahim!!

Persoalannya, siapakah yang sudi menentang beliau dan menjadi katalis dalam tindakan ini?? Dan siapakah yang akan berada di sebelah sana membela tindakan Anwar Ibrahim?

Sesiapa yang ada fikrah Islam yang jelas pasti akan memilih menentang Anwar Ibrahim, bukannya setakat sembang lebat nak buat Islam tapi berdiam diri soal siapa Anwar Ibrahim; seterusnya membiarkan Dr Mazlan dicaci dihina walaupun perbuatan ini untuk kebaikan Ummat.




Dasyat!! PKR Bayar Bangla RM250..!!

Baru tadi Blogger Papa Gomo update blog, katanya "2 pelakon bangla ditahan akui dibayar RM250 seorang oleh PKR". Ni baru 2 orang, mesti banyak lagi bangla yang pencacai PKR bayar ni!! Haram betul!! Laporan lanjut leh ke  http://www.papagomo.com/

Petikan dari blog PAPA GOMO:


"3 lelaki warganegara Malaysia ditahan pihak Polis bersama 2 orang warga Bangla tadi di Lembah Pantai dipercayai cuba mencetuskan kekecohan. Hasil siasatn pihak Polis keatas kenderaan yang digunakan satu unit camera dan satu unit video camera. Turut dirampas satu unit laptop. Suspek 3 lelaki yang ditahan bersama 2 orang bangla itu dipercayai cuba memanipulasi hari pengundian hari ini dengan mewujudkan cerita bangla mengundi bagi pihak BN.

Kesemua suspek dibawa ke balai Polis bagi siasatan lanjut. Maklumat awal diperolehi bangla yang terlibat dalam lakonan pengundian palsu dibayar rm250 setiap seorang.

PERGH!!! Patut lah kecoh sana sini, rupanya depa yang buat benda ni semua nak wujudkan kekecohan dalam internet. Bangsat betul lah puak Pembangkang ni!

Mentang mentang dah tahu depa akan kalah. Memang kurang ajar lah depa ni. Celako!!!"



Korang tengok tu, pencacai Pembangkang tuduh BN bawa masuk bangla sebagai pengundi hantu, tp dia sendiri yang buat!! Pembangkang memang dah rancang buat benda ni, jadi salahkan lah BN awal-awal kan..

P/S:  Kalau jumpa van atau mana-mana kenderaan yang meragukan, sila laporkan pada pihak PDRM. Mungkin pencacai pembangkang bawa masuk bangla lagi ke tempat undi...





Saturday, 4 May 2013

PAKATAN MESTI GILE TGK VIDEO NIE.....

 

 

 

PANASS!! Video Menarik Untuk Para Pengundi dan Penyokong BN!! #NajibMyPM #PRU13

 


Video-video menarik untuk tontonan penyokong-penyokong BN. Kalau macai Pakatan nak tengok pun boleh tapi jangan sakit hati pula! 
hehehe..


  video

Dua Pemuda Dibogelkan Penyokong PKR di Dataran Merdeka Sebab Pakai Baju BN


Macam inikah PAKATAN RAKYAT...

Membuat Kekecohan..Belagak Samseng..





Ini adalah situasi terkini di Dataran Merdeka, gelagat kumpulan pengikut PKR memprovokasi serta mencetuskan kekecohan terhadap pengguna lalu-lintas.

Dua orang lelaki yang menunggang motorsikal turut diprovok kerana membawa bendera BN, selepas penunggang tersebut turut membalas provokasi mereka, motorsikal yang ditunggang oleh mereka ditendang.

Selepas berlaku pergelutan, pengikut PR mengepung serta memaksa mereka membuka baju BN yang dipakai jika mahu dilepaskan.

Ini kah yang dinamakan demokrasi??

Di mana undang-undang ketika ini?

Sebab itulah kita minta pemimpin PR berikrar tempoh hari bahawa mereka tidak pernah mengarahkan penyokong mereka mencetuskan kekecohan sebagaimana surat OPS Harimau Belang yang tersebar tempoh hari!

IZZAH MENCACI DAN MENGHINA PASUKAN KESELAMATAN...



Video Rakaman Ceramah IZZAH ketika berceramah..mengutuk,mencaci,mempersendakan pasukan keselamatan yang sanggup bergadai nyawa demi negara..

Tetapi...

Jasa dan Pengorbanan Perwira Negara tidak di hargai...malah, dikutukk..

Pemimpin inikah yang patut dijadikan contoh??

Bad attitude...

LAIN KALILAH....Bagi Attitude ok dlu
 

#GE13 : OPS Harimau Belang Takutkan Pengundi #PRU13 Didalangi NED, SUARAM, BERSIH?- @PDRMsia Wajar Siasat!

 

 


Ops Harimau Belang!

Itulah operasi bersepadu yang bakal dilakukan oleh PAS semasa dan ketika hari pengundian sebagaimana surat yang didedahkan di atas adalah satu perkara yang serius dan ianya wajib disiasat oleh pihak berkuasa.

Kerana berdasarkan maklumat dalaman PAS, sehari selepas pembubaran parlimen - Unit Amal PAS bermesyuarat di SUK Selangor untuk mewujudkan gerak kerja menimbulkan kekecohan sepanjang kempen. Modus operandi mereka ialah dengan memasuki rumah yang belum dimasuki oleh BN bertujuan menakutkan pengundi.

Percubaan PAS mahu mencetuskan kekecohan sekaligus mewujudkan perasaan takut di kalangan pengundi semasa PRU13 kelak adalah bukti jelas bahawa pembangkang sanggup melakukan apa sahaja bagi memastikan proses pemilihan kerajaan oleh rakyat dilihat berjalan dalam suasana yang tidak demokrasi.

Adakah Ops Harimau Belang, NED dan BERSIH Ada Hubung Kait?

Kita imbas sedikit ingatan kita terhadap segala kekecohan yang tercetus atas nama mahukan pilihan raya yang adil oleh NGO haram BERSIH.


BERSIH  pada awalnya menganjurkan demontrasi jalanan atas nama 'BERSIH' kononnya mahu menuntut pilihan raya yang adil dengan meminta SPR menggunakan sistem dakwat kekal dalam proses pilihan raya, setelah cadangan ini diterima pembangkang mewujudkan beberapa lagi tuntutan bagi menghalalkan demontrasi BERSIH 2.0, BERSIH 3.0 dan BERSIH 4.0.

Walhal jika diteliti isu pengundi hantu yang sering kali dimainkan oleh pembangkang hanya tiba setiap kali negara menghampiri pilihan raya tetapi isu tersebut menyepi sebaik sahaja mereka memenangi 5 negeri dalam PRU12.

Sebenarnya jika diperhatikan tindakan pembangkang menerusi balaci mereka Ambiga dan BERSIH bukan mahukan pilihan raya yang adil. Sebaliknya ia bertujuan menarik campur tangan asing mencampuri proses pilihan raya sebagaimana berlaku di Filipina, Myanmar, Laos dan Indonesia.

Kerana gerakan BERSIH hampir sama dengan apa yang berlaku di negara-negara tersebut.

Bermula di Filipina pihak asing memainkan peranan melalui penyaluran maklumat palsu secara besar-besaran menerusi bahan kempen dan akhbar, menyeleweng sistem pilihanraya, membiayai serta menulis ucapan untuk calon pro-amerika dalam kempen pilihanraya negara tersebut.

Sekitar 1955 sejumlah USD1 juta digunakan oleh pihak asing untuk membiayai kempen pilihanraya gabungan parti sederhana bagi menganggu dan mengurangkan sokongan rakyat Indonesia terhadap Presiden Sukarno.

Manakala di Laos pada tahun 1960 pihak asing terlibat serta campur tangan dalam sistem pilihan raya negara setelah pembangkang mendakwa pilihan raya negara tersebut tidak adil dan tidak telus.

Pihak asing dipercayai zionis amerika terlibat dengan memasukkan kertas undi palsu untuk membantu kemenangan orang kuat mereka iaitu Phoumi Nosavan (pembangkang) bagi memastikan kerajaan pro-Amerika ditubuhkan di negara tersebut.

Gerakan licik yang dilakukan oleh agen asing telah berubah dan kini dikatakan mereka terus bergerak dengan berselindung melalui NED yang ditubuhkan kononnya menyokong institusi demokrasi di seluruh dunia melalui usaha yang dilakukan oleh badan-badan bukan kerajaan.

Jadi pendedahan surat yang tersebar di beberapa laman blog merupakan satu perkara yang serius, jika benar Ops Harimau Belang bukannya datang dari PAS, sewajarnya pemimpin tertinggi PAS mengeluarkan kenyataan serta ikrar kepada rakyat bahawa parti tersebut sama sekali tidak akan membuat kekecohan sepanjang PRU13.

Justeru itu sewajarnya pihak berkuasa meneliti serta menyiasat mengenai perkara ini, kerana ia sebenarnya melibatkan soal keselamatan negara, kerana dibimbangi perkara yang dilihat kecil ini bakal membuatkan negara kita menerima nasib yang sama seperti Filipina, Laos, Myanmar dan Indonesia.
 
 

HOT Siapa Aishah Baby ??

Gambar Hiasan
Kecoh dan gempar di seluruh negara baru-baru ini kerana tersebarnya aksi akrobatik seorang lelaki bersama pasangannya di semua rangkaian media.Malah aksi stopa tersebut sudah pun menjadi barah paling perit buat kem PAS kerana ianya bukan sekadar aksi akrobatik tetapi menyebaban PAS dan pimpinannya turut berdepan dengan persoalan moral.
Jika sebelum ini PAS begitu mendabik dada kononnya UMNOlah yang paling korup dan tidak bermoral kini segalanya terpaling kepada mereka.
Benar ianya hanyalah sekadar bahan yang sudah pasti di spin , spin dan spin oleh jentera parti PAS tetapi jauh di satu sudut Nik Aziz dan Hadi Awang perlu ingat sebahagian besar mereka yang dulunya taksub kepada PAS kini mula menjauhkan diri malah mula mempersoalkan sejauh mana suci dan Islamnya pimpinan PAS hari ini.
Rasanya cukup setakat tu mukadimahnya , kita kembali fokus kepada tajuk di atas , Siapa Aishah Baby ?
Untuk makluman semua satu artikel yang sama menyuarakan kekecewaan dan mengkritik kewarasan pendirian PAS tentang isu moral Stopa Spendar dilihat disiarakan oleh dua laman blog kepunyaan calun PKR Nik Nazmi dan pegawai pejabat MB Selangor, Tricia Teoh.
Artikel yang dimakudkan adalah seperti berikut..
SAYA SEORANG PENYOKONG TEGAR PAKATAN RAKYAT MENGUTUS WARKAH INI BAGI MELUAHKAN PERASAAN HAMPA DAN KECEWA TERHADAP DATUK MUSTAFA ALI, SETIAUSAHA AGUNG PAS YANG SAYA YAKINI TELAH MUNGKIR DALAM PERJUANGAN.
DAHULU, SAYA DAN RAKAN-RAKAN SEPERJUANGAN DALAM PAKATAN RAKYAT AMAT MENGHORMATI DAN MENYANJUNG TINGGI MANUSIA BERNAMA MUSTAFA ALI INI. KAMI MENGANGGAP BELIAU SEBAGAI ORANG TUA DAN SEORANG PEMIMPIN ISLAM SEJATI YANG KAMI BOLEH SANDARKAN HARAPAN UNTUK MEMBIMBING KAMI BERJUANG DALAM SATU PERMUAFAKATAN BAGI MENUMBANGKAN BARISAN NASIONAL. BELIAU SAYA ANGGAP SEBAGAI TOKOH BERWIBAWA SERTA KHALIFAH ALLAH BAGI MEMIMPIN KAMI SEMUA.
HARAPKAN PANAS HINGGA KE PETANG RUPANYA HUJAN DI TENGAHARI. BELUM PUN MEMENANGI PRU INI, MUSTAFA ALI TELAH MENUNJUKKAN BELANG KEMUNAFIKAN. TIDAK CUKUP DENGAN ITU, BELIAU TELAH MEROBEK MUAFAKAT PAKATAN RAKYAT DENGAN BERSIKAP TIDAK ADIL DALAM PEMBAHAGIAN KERUSI TERUTAMA DIANTARA PAS DAN PKR. SELAKU SETIAUSAHA AGUNG PAS, BELIAU TIDAK MENGENDAHKAN RAYUAN RAKAN-RAKAN KOMPONEN PAKATAN RAKYAT DENGAN MENOLAK MENTAH-MENTAH PERMINTAAN KAMI MELETAKKAN CALON-CALON PKR DI SESETENGAH KAWASAN. DI TERENGGANU DAN PULAU PINANG CONTOHNYA, PKR DAN PAS TERPAKSA BERENTAP SESAMA SENDIRI GARA-GARA KERAKUSAN MUSTAFA ALI. DI MANAKAH KEADILAN DAN KEIKHLASAN BELIAU TERHADAP PERMUAFAKATAN YANG TELAH DIPERSETUJUI SEBELUM INI??
SAYA JUGA AMAT TERKEJUT DAN KECEWA DENGAN MUSTAFA ALI SUSULAN VIDEO SEKSNYA DENGAN SEORANG PEREMPUAN BARU-BARU INI. SAYA SUDAH LAMA KENAL DAN BERDAMPING DENGAN MUSTAFA ALI DAN TERAMAT YAKIN BAHAWA LELAKI DALAM VIDEO SEKS ITU ADALAH BELIAU. SAYA HAMPIR PENGSAN DAN MENGUCAP PANJANG KERANA TIDAK PERCAYA SEORANG PEMIMPIN UTAMA PAS YANG SENTIASA MENUNJUKKAN IMEJ ISLAM SANGGUP BERKELAKUKAN KEJI DAN HINA SEBEGITU.
DI ATAS MUKA BUMI INI, ALLAH S.W.T. TELAH MENUNJUKKAN KEBENARAN. INI BELUM LAGI DI PADANG MAHSYAR KELAK. SEBAGAI SEORANG ISLAM, MUSTAFA ALI SEPATUTNYA BERTAUBAT NASUHA MEMINTA AMPUN DARI ALLAH DAN SELURUH UMAT ISLAM DI NEGARA INI DI ATAS DOSANYA ITU. TETAPI MUSTAFA ALI TERUS DENGAN MUNAFIKNYA MENAFIKAN BELIAU ADALAH LELAKI DALAM VIDEO TERSEBUT. JANGAN TERKEJUT JIKA SELEPAS INI MUSTAFA ALI MENGEMUKAKAN SURAT NIKAH DARI SIAM MENGATAKAN PEREMPUAN TERSEBUT ADALAH ISTERINYA.
RAMAI UMAT ISLAM TELAH TERTIPU DENGAN SIKAP MUNAFIK MUSTAFA ALI INI. BAYANGKAN DOSA YANG PERLU DIPIKUL OLEHNYA APABILA DIA MENGIMAMKAN SEMBAHYANG ORANG PAS. BAYANGKAN JUGA BANYAK MANA PULA WANG TABUNG PAS DAN HARAKAH YANG TELAH DIBELANJAKAN UNTUK PEREMPUAN ITU. MELALUI KENALAN LAIN YANG MENGETAHUI HUBUNGAN INTIM INI, MUSTAFA ALI DIKATAKAN TELAH MEMBELANJAKAN RATUSAN RIBU RINGGIT UNTUK MENYARA PEREMPUAN TERSEBUT.
SAYA DIMAKLUMKAN MUSTAFA ALI TELAH MENJALINKAN HUBUNGAN INTIM TERSEBUT MELEBIHI DUA TAHUN. SAYA DAN BEBERAPA RAKAN TAHU SIAPA PEREMPUAN ITU DAN DIMANA DIA TINGGAL. PATUTLAH SI TUA KUTUK INI SELALU TERSENYUM SIMPUL BILA BERKUNJUNG KE KUALA LUMPUR BAIK UNTUK MESYUARAT ATAUPUN AKTIVITI KEPARTIAN YANG LAIN. RUPA-RUPANYA, BELIAU MEMPUNYAI KEKASIH HATI PENYEDAP DIRI.
PENDEDAHAN SAYA INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENGAIBKAN. PENAFIAN MUSTAFA ALI SERTA SIKAP SEMBERONO KEPIMPINAN PAS DALAM MENANGANI ISU INI MEMAKSA SAYA UNTUK MENDEDAHKAN PEKARA SEBENAR. KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG MEMBACA WARKAH INI . SIASATLAH APA YANG BAKAL SAYA DEDAHKAN INI. PEREMPUAN TERSEBUT BERNAMA AISHAH BABY BINTI BADARUDDIN. BELIAU TINGGAL DI D5-2-3, EVERGREEN SCOT PINE CONDOMINIUM, JLN PERSIARAN SG. LONG 1, BANDAR BARU SG. LONG, 43000 KAJANG, SELANGOR .
KALAU MAKLUMAT INI, TIDAK MENCUKUPI, SAYA JUGA TAHU ALAMAT KELUARGANYA DI LOT 4512, LORONG DURIAN SAKAT, BATU 1, KG JAWA, 41000 KLANG.  
UNTUK MAKLUMAN RAKYAT MALAYSIA SEKALIAN, AISHAH BABY JUGA MEMANDU KENDERAAN TOYOTA WISH PUTIH BERNOMBOR WSE 2512.
SEKIAN WARKAH SAYA UNTUK KALI INI. SAYA AKAN KONGSIKAN MAKLUMAT TAMBAHAN DI WARKAH YANG LAIN. WASSALAM.
PENYOKONG PAKATAN RAKYAT YANG KECEWA.sumber 
MMI kata mudah saja , kalau benda elok selalunya dia jadi cantik dan mudah tapi kalau ada kira-kira dia nanti jadi caca marba.Kita pakat-pakat pikiaq tengoklah na.