Saturday, 13 October 2012


Ini satu lagi entry yang jika anda anggap 18SX aku akan terima dengan hati terbuka. Di bahagian manakah di tubuh perempuan yang membangkitkan ghairah orang lelaki? Tepuk dada tanya selera...hehe.


Apa la engkau ni Abang Long, saja nak buat orang horny ke?

Aku just nak tahu...tak boleh ke?

Boleh, siapa kata tak boleh...boleh...boleh blahhhh!!

Bernafsu atau wujud perasaan ghairah apabila melihat seorang perempuan adalah sememangnya naluri seorang lelaki kecualilah jika lelaki tersebut tidak normal atau telah dikasi (dibuang alat kelelakiannya) dan menjadi seorang penjaga biara atau menjadi sami. Malah ada juga kes di mana nafsu sebegitu juga masih wujud walaupun lelaki itu telah dikasi.


Jadi, jika itu lumrah atau naluri seseorang lelaki, tentu ada bahagian-bahagian tertentu di tubuh perempuan yang membangkitkan ghairah lelaki, bukan begitu?

Kenapa pula aku sibuk-sibuk pasal tubuh perempuan ni?

Aku tidak nafikan seringkali juga melihat perempuan-perempuan yang berpakaian seksi, terangsang sedikit tetapi tidaklah sehingga horny dan lupa daratan. Malah, seringkali bila terpandang, aku akan tunduk dan rasa malu, lebih-lebih lagi jika di khalayak ramai.

Secara jujurnya, aku berpendapat pinggul dan breasts wanita sering membuat orang lelaki terangsang. Jika tidak pun mata mungkin tidak berkelip memandang ataupun terpandang, mengarah ke tempat lain dan memandangnya semula...(apa punya berbelit-belit cakap aku ni?)..Terutamanya pinggul yg mantap breast yang besar dan montok

Kenapa bukan bahagian yang paling sensitif itu???

Sebab, memang hampir mustahil ada orang perempuan sanggup berjalan di hadapan orang lain dengan berbogel! Bukan begitu?

Aku rasa, ramai juga orang lelaki yang bersetuju dengan aku. Bagaimana bergetar atau bergoyangnya pinggul perempuan atau breasts perempuan, begitulah juga hati lelaki yang melihatnya. Kepada yang warak mungkin cepat-cepat beristighfar, kepada yang nipis sedikit imannya mungkin tidak berkelip mata memandang dan membayangkan yang bukan-bukan ataupun yang 18SX.
Gambar hiasan

Jika demikian, bagi seorang perempuan muslim, adakah memadai menjaga aurat dengan sekadar menutupnya sahaja? Kita tolak perempuan yang memakai kemeja yang disengajakan membuka butangnya ataupun memakai singlet hingga menampakkan sebahagian breastsnya, memakai skirt pendek melepasi paras lutut  ataupun sekadar memakai short (berseluar pendek).

Adakah lengkap menutup aurat menutupi pinggul yang seksi sekadar membalutnya dengan sehelai seluar jeans yang ketat dan menampakkan bentuknya? Menutupi breasts dengan T-shirt yang ketat yang seolah-olah melekat ke kulit dan menonjolkan bentuknya? Bertudung, tetapi memakai pantyhose? Berkurung moden yang seolah-olah disengajakan menampakkan bentuk pinggul dan breastsnya? Memakai baju kurung yang kainnya teramat lembut dan seolah-olah melekap ke kulit apabila ditiup angin?

Gambar hiasan

Maafkan aku jika statement aku di entry ini mengguris perasaan anda. Aku tidak bermaksud untuk mencabuli hak anda berpakaian. Aku bukan berniat untuk memberi nasihat dan aku akui bahawa aku juga tidak layak untuk memberi nasihat.

Aku sekadar ingin memberitahu akan pendapatku bahawa, tidak semestinya aurat yang ditutup itu tidak menimbulkan keresahan di hati lelaki yang memandang. Jadi, aku berpendapat, jika ingin menutup aurat, tutuplah ia dengan sempurna.

Ada sesiapa sudi komen?

5 comments:

  1. Aku teransang kalau melihat wanita berkebaya dan berpantyhose.Aku pernah menggesek seorang wanita,koyak kan skirt batik nye dan teros menebuk faraj nya dengan kontolku tanpa melepaskan pantyhosenya.Mula2 pantyhose nya terselit ke dalam lubang faraj nya,namun setelah 3 ke 4 hentakkan,pantyhosenya koyak di dalam farajnya...aku membaringkannya sambil mengepit kakinya rapat supaya merasa nikmat yg ketat.Setelah 25 minute aku menghayun,aku menusuk sedalam mungkin dalam memancut 6 das air benihku ke dalam rahimnya.Die teriak kesakitan campur sedap.Setelah memancut,aku rebah lalu tertido diatas badannya,dengan kontol di dalamnya sampai pagi.....itula pengalaman ku.

    ReplyDelete
  2. Saya berpendapat ade betolnye jugak pasal sekadar memakai tudung tapi bukitnya terjojol,takkan la para lelaki tak gian nak mencubanye jugak...tapi saya masih ingat tuhan kalau nak betol2 nikah laa dgn sempurna..

    ReplyDelete
  3. Saya berpendapat ade betolnye jugak pasal sekadar memakai tudung tapi bukitnya terjojol,takkan la para lelaki tak gian nak mencubanye jugak...tapi saya masih ingat tuhan kalau nak betol2 nikah laa dgn sempurna..

    ReplyDelete