Friday, 16 November 2012

Intan Sarafina seksi bergambar




  





Kawasan yang telah di pasang Sistem AES di KEDAH dan PERLIS


Banyaknye kawasan yang telah di pasang dengan sistem AES nie..aduh,alamak kene bawa macam siput la lepas nie..

Kawasan-kawasan lain dalam siri akan datang...TUNGGU!!!!!

Tuesday, 13 November 2012

TERGEMPARR...AZIZAH MINTA CERAI ...ANUWAR???




Wan Azizah Menahan Sebak Kisah Suaminya

Alamak...kalau isu liwat, konon-kononnya Wan Azizah masih boleh tebal muka buat-buat selamba kodok dan terus menunggangi Anwar. Kononnya lagi setia dan percaya kepada abang sayang seorang `pemimpin anugerah tuhan'. Adakah video seks terkini Anuwar Ibrahim akan menguatkan semula keinginan dan menipiskan ketebalan `kasih sayang' kepada Anuwar Ibrahim maka cerita lama minta cerai berkumandang semula? 

Yang pasti keputusan mahkamah menerima pakai DNA dari barang-barang di dalam lokap seperti berus gigi dan tuala dan pendedahan aksi seks Anwar Ibrahim oleh Datuk Trio umpama letupan nuklear di kepala Anwar Ibrahim! 

Mcm cite p.ramlee la...Ampunkan saya penunggu gua.

Seorang ahli perniagaan, Khairuddin Abu Hassan mendakwa Wan Azizah pernah dua kali meminta cerai daripada Anwar Ibrahim.

Khairuddin dalam ceramahnya di Jelutong petang semalam mendakwa, kali pertama Wan Azizah meminta cerai daripada suaminya itu ialah pada tahun 1994 dan kali kedua pula pada tahun bulan September 1997 setelah mengetahui `latar belakang sebenar' Anwar.

Khairuddin dalam ceramahnya turut mendakwa Wan Azizah pernah dipukul oleh Anwar apabila meminta cerai kali kedua menyebabkan dia melarikan diri dari rumah selama 10 hari.

Dicekup Berbogel bersama Pasangan



KUALA DUNGUN – Perbuatan tidak bermoral seorang pelajar perempuan sebuah institut kemahiran tempatan yang memadu asmara bersama teman lelaki di hotel murah, menerima padah apabila dia didenda RM2,800, atau dua bulan penjara kerana berkhalwat.

 Pelajar berkenaan, Nurul Akmal Aishah, 19, dari Besut Terengganu menghadapi pendakwaan mengikut Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Terengganu 2001. Dia dicekup sepasukan pegawai penguat kuasa syariah, bersama teman lelakinya, di sebuah bilik di rumah tumpangan, dekat sini, kira-kira jam 1.30 pagi, 10 Februari lalu. Ketika serbuan dilakukan, Nurul Akmal ditemui dalam keadaan terbaring tanpa pakaian dalam selimut.

 Lelaki terbabit, dikenali sebagai Mohd Firdaud Wadu, 30, pula, hanya memakai jeans tanpa baju ketika membuka pintu bilik. Soal siasat mendapati mereka tiada hubungan muhrim. Pasangan terbabit juga mengaku telah melakukan persetubuhan sebelum itu. 

Turut dirampas, pakaian dalam milik Nurul sebagai bahan kes. Kedua-duanya yang mengaku bersalah selepas fakta kes dibacakan di hadapan Hakim Syarie, Shamsuddin Ngah kemudiannya menjelaskan denda masing-masing untuk mengelakkan dipenjara.

Dalam kes berasingan di Mahkamah Rendah Syariah, seorang pemandu lori, Md Zaid Abdullah, 33 dari Kuala Abang Dungun berhadapan satu waran tangkap kerana kegagalannya hadir untuk menghadapi pendakwaan pertudu­han khalwat.

 Dia ditangkap pegawai penguatkuasa syariah ketika berada di sebuah bilik hotel di Jalan Baru Pak Sabah bersama seorang wanita bukan muhrim jam kira-kira 1.05 pagi, 10 Februari lalu.

 Pasangannya, Noor Aishah Osman, 29, bagaimanapun hadir untuk mendengar pertuduhan lalu didenda RM2,700 atau dua bulan penjara setelah mengaku bersalah atas kesalahan mengikut Seksyen 31 (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001. Pendakwaan akan dijalankan semula terhadap Md Zaid pada 11 Jun depan.

Penyanyi Negeri PAS Tubik Masuk







Penyanyi Kelahiran Negeri dibawah PAS adik wani memang tidak asing lagi di kalangan Ore-ore kelantan yang mendendangkan lagu kenegeriannya. Adik Wani memang sudah terkenal dengan lagunya TUBIK MASUK..


Perrahhh.. Kalu sekali dengan lagu nie memang menghairahkan dengan gelakan buah dada pinggulnya..Macam nie kah negeri yang di perintah PAS yang melahirkan penyanyi yang menghairahkan...


BUNGA CITRA LESTARI MENAMPAKKAN BUAH DADA




Koleksi gambar lurah buah dada Bunga Cinta Lestari semasa sesi menandatangan autograph.
Rasa nak tergelak pun ada jugak bila melihat gambar Bunga Cinta Lestari tanpa make up dan aksi dia menayangkan nasik lemak 20 sennya itu.

Lagi 4 gambar seksi Bunga Cinta Lestari memperlihatkan lurah buah dadanya tanpa segan silu dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
















 

Anak Azmin Ali???



Gambar ini tersebar di FB yang menyatakan ini adalah anak Azmin Ali.

Ada pihak mencadangkan agar ujian DNA dibuat kepada remaja ini kerana ada kemungkinan Anwar juga terlibat dalam penghasilan remaja ini.

Malah ada yang bertanya, orang Pas sibuk bertanya pasal tudung Rosmah tetapi takut untuk menegur puak dikalangan PKR kerana takut kehilangan sokongan.

Bak kata orang, Pas melaksanakan prinsip Islam terpilih.



PELATIH BANK DIKURUNG,DIROGOL DAN AKSINYA DI RAKAM




Gambar Hiasan
SHAH ALAM – Disamun, diikat mata, dikurung, dirogol dan gambar bogel dirakam, adalah detik hitam dilalui seorang wanita yang merupakan pelatih sebuah bank dalam kejadian 9 Januari lalu.

Mangsa yang berumur 24 tahun sebelum kejadian malang itu memandu kereta bersendirian menuju ke Stesen Keretapi Tanah Melayu (KTM) Komuter Shah Alam di Seksyen 19, kira-kira jam 6 pagi.

Difahamkan, setiap hari mangsa menaiki komuter untuk ke tempat kerjanya di ibu negara.

Menurut sumber, ketika mangsa baru meletakkan kenderaannya, datang sebuah kenderaan lain dinaiki dua lelaki.

“Suspek menarik keluar mangsa dan terus mengacukan sebilah parang di lehernya. Suspek meminta wang tetapi mangsa mengatakan duit di dalam bank.

“Berang dengan pengakuan tersebut, suspek mencabut tudung mangsa dan mengikat matanya. Mangsa dibawa lari menaiki kereta dengan niat untuk membawanya ke bank,” katanya.

Menurutnya, suspek bagaimanapun tidak membawa mangsa ke bank, sebaliknya membawa wanita itu ke sebuah rumah yang tidak dikenal pasti.

“Mangsa terus dikurung di dalam sebuah bilik. Kemudian, datang seorang lagi suspek, merogol dan merakam gambar bogel mangsa,” katanya.

Sumber berkata, sebelum didata­ngi suspek ketiga, mangsa dipaksa meminta wang daripada keluarga atas alasan salah seorang penjenayah itu berhutang dengan ah long, RM2,000.

“Selepas dirogol dan diugut, mangsa menelefon teman lelakinya dan meminta wang RM500,” katanya.

Menurutnya, suspek membawa mangsa untuk mengeluarkan wang tersebut sebelum ditinggalkan di Stesen KTM Komuter Batu 3, dalam keadaan tidak bermaya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner, Zahedi Ayob ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu.

sumber
Posted in:

Wednesday, 7 November 2012

Gambar Seksi Terlampau Artis Indon Citra Yunita HOTTT



Penyanyi dangdut Citra Yunita yang terlibat kasus narkoba mendapat masalah lagi dengan beredarnya foto-foto toplessnya di internet.

Foto yang beredar menampilkan pedangdut asal Surabaya itu, mengenakan kemben nyaris sama dengan kulitnya dan sedikit terbuka sehingga sebagian payudaranya terekspos.

Citra sebelumnya tertangkap basah mengonsumsi narkoba di sebuah kamar kos di kawasan Mangga Besar, Taman Sari, Jakarta Barat, Sabtu 14 Januari 2012 malam. Polisi kini menahan dan sedang menjalankan proses pemeriksaan di Polsek Sawah Besar. Jika terbukti terancam hukuman 4 tahun penjara.

Polisi terus mengembangkan penangkapan pelantun lagu Jangan Main Belakang dan Penari Malam itu karena diduga berkaitan dengan penangkapan tersangka BH yang ditangkap di tempat yang berbeda. BH ditangkap karena memiliki 1.800 butir ekstasi.

Citra ditangkap bersama dengan salah satu teman laki-lakinya bernama Foe Susanto. Saat digerebek, polisi mendapatkan alat bukti penghisap sabu, korek api, alat pembakar berisikan narkotika jenis sabu sisa pakai.
Sebelumnya Citra juga kerap menampilkan goyangan dan pose seksi di depan kamera. Namun fotonya kali ini benar-benar memamerkan bagian pribadinya.





'NASI LEMAK' 20 SEN


"Siapa dia ini?," soal saya kepada gadis Melayu duduk di sebelah. 


"Entah! Hey! You!," ujar gadis manis itu.

Namun gadis 'bertudung' litup di atas tidak langsung mendongak. Lalu saya mula merakamkan gambarnya secara keseluruhan mengikut sudut bersesuaian.


Dia gadis Thailand, antara pelayan pelanggan, GRO, diberkas oleh pasukan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian, D7 Ibu Pejabat Polis Kontingen, IPK Kuala Lumpur pada sekitar jam 12.20 malam tadi.

Operasi diketuai oleh Pegawai Turus D7 IPK Kuala Lumpur, DSP Azman Mohd Isa.



"Dalam operasi kali ini kita menahan 50 GRO warga Thailand, Indonesia dan Filipina dan mereka akan disiasat mengikut Akta Imigresen 1959/63 kerana bekerja tanpa menggunakan permit sah. Selain itu kita juga memberkas lapan pekerja warga asing dan akan disiasat di atas kesalahan sama," ujar DSP Azman.


Tambah beliau, hasil serbuan di dua premis beroperasi tanpa lesen itu, dua warga tempatan turut ditahan kerana  menggajikan pekerja negara asing tanpa permit sah.

Pusat hiburan terbabit agak gelap dan sejuk.

Namun majoriti GRO bertugas berpakaian seksi dan menggunakan keluasan kain minimum di tubuh mereka.

Berikut antara gambar saya rakamkan untuk membuktikan kenyataan di atas benar. 


'Nasi lemak' 20 sen, barangkali sebilangan pelanggan gemar. Biarpun tidak begitu mengenyangkan tetapi jika dimakan banyak bungkus tetap memuaskan.

Sendawa. 

It is about quality not quantity.


Bertubuh kurus, saya percaya majoriti GRO kesejukan bekerja di premis terbabit justeru memerlukan pelanggan untuk memanaskan tubuh terdedah. 


Tidak hairan, biarpun sudah diserbu 3 kali sepanjang tahun ini, dua premis hiburan di Sri Hartamas, Kuala Lumpur itu masih terus degil beroperasi.

"Kali terakhir kita menyerbu premis ini, malam di ambang merdeka," tambah DSP Azman.

Pelatih program 999 dari Universiti Putra Malaysia di bawah sempat berbual mesra bersama 2 gadis tempatan turut diperiksa.

Belajar baik baik, ilmu berada di mana jua.


"Saya pelanggan bukan bekerja di sini," dakwa gadis duduk di kanan sekali.

Saya tidak bertanya, dia membuat kenyataan tanpa dipaksa.

Jika dia pekerja di premis itu sekalipun, hanya penguat kuasa Jabatan Agama Islam berhak untuk menangkapnya. Tanpa segan silu dia meneguk arak dari beer tower sebelum dibawa ke kenderaan polis menunggu di luar premis.


GRO di bawah menangis tanpa henti. Sedih benar saya melihat dia.


Barangkali dia berasa bimbang kerana cuaca di luar agak panas berbanding suhu di dalam premis dia bekerja namun rakannya tidak menghadapi sebarang masalah.


Di manakah dia membeli baju sebegitu? Keliru saya, coli atau layak digelar pakaian? Untuk rekod, sewaktu merakamkan gambar di atas, saya memejamkan sebelah mata.

... akibat silau melihat warna putih kulitnya.


Sebaik mereka semua diarah berjalan ke kenderaan, saya menunggu dengan penuh sabar. Menunggu untuk merakamkan wajah gadis 'bertudung' tadi ...


Klik!

Saya amat bernasib baik, pose istimewa ini berjaya diabadikan.


Usah bimbang, bulan hadapan datang kembali.

Anwar jadi imam..Siap ada orang ambil gmbar lagi.


Kalu solat jadi imam tue tak perlu la nk snap picture...Nk tunjukkan yang Anwar nie jadi imam. Kalu buat baik lebih baik tak perlu diheboh hebohkan seperti dalam blog http://shalehudin.blogspot.com/2012/11/gambar-perdana-menteri-jadi-imam-solat.html. Sape2 je boleh jadi imam asalkan memenuhi syarat-syaratnya...Nie siap snap picture lagi. Nk beribadat tak perlu la di tunjukkan kepada orang-orang ramai.

Awek Gedik dirakam




awas,awek-awek sekalian berhati-hati dengan kamera tertutup dan terbuka ni..jangan gila kamera sangat tau..nanti awek-awek sekalian dirakam macam ni..huhu

video

Aksi Mabuk Separuh Bogel Novi Amalia dalam tahanan Jadi Tontonan Polis


Model terkenal negara seberang, Novi Amalia telah ditahan oleh pihak polis Indonesia selepas dia merempuh tujuh orang pengguna jalan raya baru-baru ini.

Dipetik daripada laporan detikHot, lebih mengaibkan adalah ketika ditahan, Novi yang memandu kereta Honda Jazz berwarna merah didapati berada dalam keadaan separuh bogel dan mabuk.

"Novi seolah-olah berada dalam keadaan tertekan kerana ketika ditahan, dia hanya memakai pakaian dalam. Namun apabila disuruh memakai baju, dia enggan," ujar Ketua Polis Laka Lantas Jakarta Barat, Ajun Komisaris Rahmat Dalizar.

Rahmat turut memberitahu, model berusia 25 tahun itu dikatakan memandu laju dari arah pusat bandar sebelum dia melanggar sebuah motosikal berhampiran sebuah lampu isyarat di Tamansari, Jakarta Barat sekitar jam 5.30 petang (waktu tempatan).

Novi kemudiannya melanggar seorang lelaki dan dua orang anggota polis yang cuba memberhentikan kenderaannya dan kemudiannya merempuh beberapa pengguna jalan raya lain.

Polis yang mengesyaki Novi memandu di bawah pengaruh dadah telah membuat pemeriksaan lanjut di kediaman milik Novi dan menjumpai sebotol minuman keras yang didapati sudah separuh diminum.


Penyebaran gambar aksi Novi dalam keadaan separuh bogel mendapat bantahan daripada keluarga Novi terutama gambar-gambar yang memaparkan aksi Novi di balai polis yang turut menampakkan dua anggota polis memerhatikannya beraksi dalam keadaan seperuh bogel dengan coli hampir terlucut dan seluar pendeknya terlondeh di bawah pusat dipercayai kerana mabuk.12 anggota polis Indonesia kini sedang disoal siasat berikutan terdedahnya gambar itu di internet. --sumber yahoo dan ketitik