Tuesday, 26 June 2012


SIAPA FAEKAH HUSIN NI


Hebat sungguh manusia yang bernama Faekah ini, ramai sungguh orang marah kat dia, tapi yang seronoknya yang marahkan dia bukan orang BN tapi orang PKR. Macam-macam tuduhan dilemparkan kepada Faekah, sehinggakan dia dituduh lebih berkuasa daripada MB Selangor. Sebab itu lah sekarang ni ada kumpulan menerusi twitter yang menganjurkan supaya Faekah Husin dipecat kerana terlalu melampau dan bersikap lebih sudu dari kuah.

Cerita tentang TS Khalid Ibrahim dengan Faekah ini dan jadi cerita Melayu lak pulak. Faekah dituduh menggerakkan jentera pentadbiran Selangor untuk memastikan TS akan kekal menjadi MB dan kekal sebagai calon untuk PRU akan datang. Semua ini dilakukan kerana taatnya dia kepada TS, atau dia terpaksa buat begitu untuk memastikan Kak Wan dapat menjaga Azmin. Semua orang di Selangor tahu Azmin dan DSAI merancang untuk menjatuhkan TS Khalid sebagai MB, tetapi dia bernasib baik kerana ada Kak Wan dibelakangnya yang dibantu oleh kehebatan Faekah. Kak Wan kan tak suka Azmin kerana isu DSAI dan isteri Azmin. 

OH PENING LA CERITA NI, BANYAK PLOT, BANYAK WATAK…DAN BANYAK TRAGIS.

Ini tak termasuk lagi cerita tentang bagaimana Rafizi meletak jawatan yang dikatakan didalangi oleh Faekah. Sedangkan sepatutnya Rafizi kekal di situ untuk memantau aktiviti TS Khalid untuk menyampaikan maklumat tersebut kepada DSAI.  

Ye la macamana Rafizi tak letak jawatan, dia dikatakan hebat di dalam PKR, Pengarah Strategik PKR tetapi dia diabaikan berbanding dengan Faekah di Selangor. Orang kecewa akan cakap apa sahaja, dia sepatutnya bertahan sebab dia calon paling kredible PKR tapi kalu dah merajuk ni bole lupakan la status krediblenya. 

Hebatnya Faekah bukan setakat Kak Wan, TS Khalid akur padanya tetapi juga Berjaya menyebabkan Rafizi kecil hati. Ada lagi kehebatan Faekah iaitu memberi sokongan untuk anak saudaranya menjadi panel peguam kepada PNSB (kronisme dan penyalahgunaan kuasa la tu sebab arahan menerima syarikat anak saudaranya datang dari pejabat MB). Tapi MB tak tau ke atau tak marah ke kerana salah guna kuasa ni….. 

SEBAB ITULAH KENAPA RAMAI YANG MINTA SUPAYA DIA DILUCUTKAN…

Isu kehebatan Faekah ini menarik minat PAS Selangor, sehinggkan mereka menggesa supaya selesaikan segera masalah dalaman PKR untuk tidak menjejaskan PR. 

Di pendekkan cerita…..(akan bersambung)

Monday, 25 June 2012

Khatib Mohon Doa Pada Solat Jumaat Supaya Digulingkan Kerajaan

Khatib Jemputan yang dijemput bagi membaca Khutubah Jumaat di Taman Guar Perahu, Bukit Mertajam, Pulau Pinang telah membaca doa supaya kerajaan yang diperintah sekarang digulingkan. Selain itu, khatib tersebut telah menggantikan doa kepada Yang Dipertuan Agong yang merupakan doa yang telah di gariskan oleh Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang (MAIPP).



Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang diminta menyiasat kes dan kebenaran berkenaan hal ini.
Salah Guna Kuasa Sebagai Setiausaha Politik MB Selangor

Alamak..kantoii aku

Pertelingkahan dalam Parti Keadilan Rakyat yang memerintah Selangor antara Tan Sri Dato' Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor dengan Azmin Ali telah heboh diperkatakan kini. Ini berlaku kerana desakan dari penyokong Azmin Ali yang menyokong supaya Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dipecat daripada jawatan tersebut.


Khalid Ibrahim dalam satu kenyataannya semalam mempertahankan Faekah dan berkata beliau akan guna formula Anwar Ibrahim, iaitu formula tak layan atau buat tak tahu terhadap desakan agar Faekah dipecat. Sayangnya Khalid Ibrahim kepada Faekah agak luar biasa. Pelik nie..???

Kene pecat la aku nie...

Sebuah firma guaman Sidrek Zeenat Asyiqin & Associates telah menghantar surat kepada Faekah Husin selaku Setiausaha Politik MB Selangor memohon dilantik sebagai panel peguam kepada GLC Negeri Selangor. Butiran firma guaman tersebut seperti di bawah


Semakan terhadap individu yang menhantar surat kepada Faekah Husin mendapati, ia telah dihantar oleh Zeenat Asyiqin Binti Dato’Ahmad Zaki yang merupakan anak saudara kepada Faekah Husin. Anak kepada abang Faekah, Dato’ Ahmad Zaki Husin yang kami difahamkan beliau adalah bekas Ketua Pengarah BPR satu masa dulu.

Faekah Husin menghantar satu surat kepada Ketua Pegawai Eksekutif Permodalan Negeri Selangor Berhad(PNSB), Dato’ Haji Ahmad Bin Omar, menggunakan "letter head Pejabat MB Selangor" meminta agar firma guaman anak saudaranya diberi peluang sebagai panel peguam kepada PNSB.

Tujuan Faekah Husin menggunakan "letter head dari Pejabat MB Selangor" adalah untuk mempengaruhi PNSB supaya melantik firma guaman Sidrek Zeenat Asyiqin & Associates yang kepunyaan anak saudaranya.

Faekah telah menyalahgunakan kuasa dalam memberi peluang kepada adik beradiknya yang bertentangan dengan peraturan yang dikeluarkan oleh Menteri Besar Selangor supaya tiada sebarang sokongan surat untuk hal-hal berkaitan dengan perniagaan. 



Sunday, 24 June 2012


Pengarah Stategik PKR Letak Jawatan



Pengarah Strategik Parti Keadilan Rakyat, Rafizi Ramli telah meletak jawatannya sebagai Ketua Pegawai Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor pada 21 Jun 2012. Rafizi telah memegang jawatan tersebut sejak tahun 2009, semasa Datuk Seri Anwar Ibrahim dilantik memegang jawatan sebagai Penasihat Ekonomi Negeri Selangor.

Menurut Rafizi dalam halaman sosial twitternya, dia telah meletak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif berkuatkuasa hari ini. Sebarang persoalan berkaitan perletakan tersebut tidak ada kene mengena dengan mana-mana pihak.

“Perletakan jawatan tersebut, adalah merupakan perletakan jawatan biasa kerana saya mahu berehat, terlalu banyak jawatan yang saya pegang, dan saya akan member tumpuan pada ibadah memandangkan bulan Ramadhan yang hamper menjelang,” katanya.

“ Saya tidak pernah memegang sesuatu jawatan lebih dari 2 tahun. Apabila sudah cukup 2 tahun, saya akan melepaskan jawatan tersebut dan bergerak ke hadapan. Perletakan jawatannya tidak ada sebarang kaitan dengan politik atau hasutan,” kata dalam halaman twitter.

Walau bagaimanapun, Setiausaha Politik Kerajaan Negeri Selangor, Faekah binti Hj Husin memaklumkan dia tidak menerima sebarang surat perletakan jawatan Rafizi Ramli.
Awek Tudung...

Tudung dipakai oleh wanita-wanita yang beragama islam bagi menutup aurat dan bentuk tubuh badan. Pemakaian tudung mestilah sejajar dengan pakaian yang dipakai bagi menutup susuk tubuh badan seorang wanita tersebut


Pemaikaian tudung mestilah mengikut garis paduan yang telah ditetapkan oleh Islam bagi mengelakkan dari pandangan kaum lelaki.

Tudung dipakai tetapi bahagian hadapan dada tidak ditutup dengan sempurna

Pakaian yang dipakai terlalu ketat menampakkan susuk tubuh badan wanita tersebut. Pemakaian tudung memang baik dan bagus, tetapi pakaian yang dipakai tidak sesuai. Ini membolehkan mudah terangsang dengan pemakaian pakaian ketat, walaupun wanita tersebut memakai tudung.

Thursday, 14 June 2012

Sultan Johor Murka Terhadap Nizar

Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar

Sultan Johor,  DYMM Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar, Sultan dan Yang DiPertuan Bagi Negeri dan Jajahan Takluk Johor Darul Ta'zim begitu murka terhadap individu yang bernama Nizar yang mempersoalkan perbidaan terhadap no.plat kenderaan WWW 1.

Menurut titah DYMM Sultan Johor, beliau begitu murka terhadap Timbalan Persuruhjaya PAS Perak, DS Nizar Jamaludin.

Nizar yang sombong dan bongkak
“Baru-baru ini ada pemimpin politik yang secara terang-terangan mengkritik tindakan saya membida nombor pendaftaran di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ).

WWW 1


Adakah dia lupa tentang adab Melayu atau sememangnya dia seorang yang jahil dan cetek akalnya?

“Janganlah cuba berlagak pandai jika tidak berilmu dan janganlah mengeluarkan kenyataan sesuka hati jika tidak tahu perkara yang sebenar.
Bukankah berdiam diri itu lebih baik daripada berkata yang tidak baik?

Kepada pemimpin seperti ini, nasihat saya, janganlah sibuk mencari kudis di kaki orang lain, sedangkan tokak di kaki sendiri tidak mampu diubati,” titah baginda ketika merasmikan pembukaan penggal persidangan kelima Dewan Negeri Johor ke-12, di Kota Iskandar, di sini, hari ini.

Saya harap dia (Mohammad Nizar) sedar siapa diri dia dan kesilapan yang telah dibuat. Jika dia hendak minta maaf, mintalah maaf kepada semua rakyat Johor dan bukannya kepada saya seorang sahaja. Pepatah Melayu sering mengingatkan “terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya,” titah baginda sambil mengucapkan terima kasih kepada anggota gabungan badan bukan kerajaan dan seluruh rakyat Johor yang memberi sokongan serta menyembah ikrar taat setia yang tidak berbelah bahagi.

Sementara itu, Sultan Johor bertitah baginda bersyukur kerana seluruh rakyat di negeri ini mengecapi hidup dalam suasana yang aman dan menikmati kesejahteraan yang lebih baik hasil daripada pertumbuhan ekonomi yang tinggi dan berterusan.

Baginda bertitah, Johor mencapai pelaburan lebih RM2 bilion dalam suku pertama tahun ini manakala Iskandar Malaysia pula merekodkan pelaburan komited terkumpul berjumlah RM87.56 bilion untuk tempoh tahun 2006 sehingga Mac lepas.
 
“Ingatlah bahawa perpaduan merupakan asas wujudnya negara ini dan kemajuan yang kita peroleh adalah hasil daripada perpaduan yang wujud sejak dulu lagi. Namun begitu, saya percaya rakyat Johor bukanlah masyarakat yang mudah terpedaya dengan tipu helah “musang yang berbulu ayam” ini,” titah baginda.




Pakatan Rakyat Takde Modal...


Sape tah tangkap gambar nie, yang sengaja mencampur adukan hal agama dengan politik..korang yang nk berpolitik punye pasal korang ar...tp membabitkan hal-hal agama dengan politik. Gambar nie dlam http://www.kedahlanie.info/2012/06/tanda-tanda-kejatuhan-bn-bertambah.html. Ape kene mengenanye tanda kejatuhan BN dengan gambar payung di kubur nie.Korang nk berpolitik punye pasal korang ar..ni smpai dah membabitkan kubur,isu agama ni..ape cerite..Mencampur aduk kn hal agama dengan hal politik....

Dahla insafla wahai insan,satu hari nanti korang akan ke tempat nie gk...

Tuesday, 12 June 2012


BUKAN MELAYU MENJADI PERDANA MENTERI

Soalan yang menarikkan yang tidak pernah difikir dahulu. Dahulu semua orang akur bahawa pemerintahan Malaysia adalah kepunyaan orang Melayu sebagai rakyat pribumi Negara ini. Hari ini rakyat mula befikir dan terfikir tentang isu orang bukan Melayu juga boleh menjadi PM. Kenapa jadi begini, sedangkan dahulu tidak. 

Mungkin jawabnya kerana dahulu semua orang sedar menerusi kontrak sosial hak keistimewaan orang Melayu sebagai penduduk pribumi diakui sebab merekalah yang memberikan kerakyatan secara automatik kepada gologan pendatang, nanti ada yang kata itu dulu lama dah, ia ke lama sebab baru 54 tahun Malaysia merdeka maknanya masih ramai lagi pejuang kemerdekaan dan mereka yang membincangkan segala isu berhubung kemerdekaan masih ada (jika dibandingkan Amerika tahun 1776 baru mereka menjadi sebuah Negara bangsa yang merdeka maka kita baru setahun jagung), jadi apa isunya…isunya ialah tidak ada sebab baru 54 tahun kita merdeka, kita sudah melupakan semangat kemerdekaan dan bersatu hatinya datuk moyang kita dahulu. 

Kemerdekaan 31 Ogos 1957
 
Alasan kedua ialah kerana semangat sayangkan orang Melayu atau semangat sayangkan ketuanan Melayu sudah terhakis kerana ada pemimpin Melayu yang memperjuangkan ketuanan rakyat, seperti DSAI semata-mata kerana inginkan popularity sanggup menjaja ke hulu ke hilir slogan ketuanan rakyat.


Apabila sudah ada pemimpin Melayu yang berani menyentuh tentang orang Melayu sedangkan dalam perlembagan dinyatakan terdapat 4 perkara yang tidak boleh disentuh antaranya ialah tentang hak keistimewaan orang Melayu. Jadi apabila ada yang menyentuhnya secara tidak langsung akan ada yang berusaha menangguk di air keruh dengan mencuba pula melihat reaksi rakyat terhadap Perdana Menteri bukan Melayu.

Adik Beradik...haha.dua dua main handphone.
Cuba kita berfikir sejenak bolehkah bukan Melayu menjadi Perdana Menteri. Sebuah Negara Islam pemimpinnya mesti Islam. Yang DiPertuan Agong adalah beragama Islam pastinya dia inginkan Perdana Menterinya beragama Islam.  Majoriti penduduk Negara ini adalah Melayu Islam pastinya mereka inginkan pemimpin utama Negara adalah Islam. Tapi katakanlah pembangkang menang dalam PRU ke 13 dan menolak segala alasan, dan tetap menjadikan orang bukan Islam Perdana Menteri, agak-agak apa akan berlaku. Fikirkanlah sendiri. 

Bagaimana reaksi rakyat secara keseluruhan jika ini berlaku, bagaimana reaksi UMNO, bagaimana pula reaksi orang Islam di dalam pembangkang seperi PAS, PKR dan DAP. Adakah mereka akan berdiam diri atas semangat setiakawan parti atau mereka akan menasihati atau mereka buat bodoh….perhatikan isu hudud, isu LGBT, isu murtad Lina Joy adakah mereka berkata, atau berdehem atau terus membisu dan buat  bodoh.

Monday, 11 June 2012

PANASS...Kain Rentang PAS



Undi PAS Masuk Syurga...Kelakarnye puak2 PAS nie.Nie dh x de modal lain la nie..Boleh lak mencampur adukan hal-hal agama dengan politik...Kalu mcam tue,orang yang buat jahat mcam mane pun,bile pilihan raya undi PAS ja..boleh masuk Syurga...hahaha. Tak ke kelakar bunyinya tue...


Sudah2 la puak-puak PAS yang mengeluarkan kenyataan yang bercampur aduk hal politik dengan agama...

Maksud Lambang DAP...

Lambang DAP merupakan lambang tugu peringatan tentera komintang komunis cina yang didirikan di Ruijin City, Xinhua China..


Sunday, 10 June 2012


AZMIN ALI VS KHALID IBRAHIM

EPISOD 3


Menteri Besar Selangor Dituduh Dalang



Sekumpulan penyokong Azmin mengadakan sidang media khasmembidas sikap Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang disifatkannya sebagai mahu lepas tangan dalamisu tersebut.  “Saya menganggap kenyataan ‘no comment’ apabila ditanya pemberita berhubung isu ini agak mengecewakan kami kerana member ruang kepada tafsiran negatif masyarakat terhadap Azmin.  Malah, kita khuatir beliau akan berkecil hati.

Sebagai seorang pemimpin dan Menteri Besar yang dilantik parti, Tan Sri Khalid tidak boleh member jawapan seolah-olah mahu lepas tangan.  Perlu lebih berhati-hati dan duduk di dalam satu saf,” kata Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dalam sidang media di Ibu Pejabat PKR, semalam.

Zuraidah mengkritik Abdul Khalid kerana Menteri Besar itu tidak mahu mengambil tanggungjawab terhadap isu Azmin itu. Spekulasi semakin kencang, apabila Abdul Khalid menjawab ‘tiada komen’ dengan nada ‘tersenyum’. Bahkan beberapa orang exco yang hadir mengiringi Abdul Khalid juga turut tergelak kecil.

Bermakna bukan setakat tindakan Abdul Khalid yang tidak mahu komen dan tersenyum semakin menyemarakkan lagi spekulasi itu, malah tindakan Zuraidah dan kelab penyokong Azmin mengkritik Menteri Besar Selangor itu akan lebih menimbulkan teka teki. Kenapa Abdul Khalid tidak mahu mempertahankan Azmin?  Kenapa penyokong-penyokong Azmin mengkritik Abdul Khalid ?  Kenapa pula penyokong-penyokong Azmin bukan sekadar mempertahankan Timbalan Presiden PKR tetapi perlu mengkritik Abdul Khalid?  Kenapa Azmin sendiri berdiam diri, tetapi membiarkan para penyokongnya bersuara?

Dari maklumat-maklumat yang penulis dapat, ada besar kemungkinan dalang disebalik penghasilan video tersebut, berada di pejabat Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Asas kepada tuduhan itu mudah.  Umum sudah mengetahui bahawa, kalau pun Pakatan Rakyat mengekalkan kuasanya di Selangor selepas mandate kerajaan negeri berakhir tahun depan, TS Khalid tidak akan dilantik semula kejawatan Menteri Besar.

Sebaliknya Azmin, selaku Pengerusi PKR Selangor yang akan mengisi jawatan tersebut”, dedahnya dalam artikel bertajuk ” Video Seks Azmin Di Dalangi Pejabat MB Selangor?“.

Blog Ipoh Malay pula terkejut dengan reaksi pelik sebuah laman PKR yang membawa maksud mengakui lelaki dalam foto itu adalah Azmin Ali tetapi menyalahkan ‘pengkhianat’ yang mendedahkannya. Laman yang dimaksudkan blogger Ipoh Malay itu adalah tawan malaysia.com. Laman tawan Malaysia dalam postingnya bertajuk “Keadilan isytihar perang ! : Sokongan padu kepada Azmin Ali sudah sampai kekemuncaknya”, menulis bait-bait sepertiberikut;


Seluruh ahli parlimen dan Adun Keadilan, 
Nyatakan sokongan padu kepada Azmin Ali, 
MPN Keadilan Selangor dah buat kenyataan tegas, 
Nyatakan sokongan padu kepada Azmin Ali, 
Kepada pengkhianat , 
Sila buat saki baki kerja, 
Sebelum dihumban.
Kami sedang mengatur gerak strategi, 
Untuk humban pengkhianat, 

 
Celaka punya pengkhianat! “Benarlah Azmin Ali yang dirakamkan.Tetapi siapa pula ‘pengkhianat’ yang masih ‘bekerja’ dan dibenarkan untuk menghabiskan sisa kerja itu?”.


SAMA-SAMA KITA TUNGGU EPISOD SETERUSNYA……..


Saturday, 9 June 2012

MaLam BerTam NiTe PKR 2012..


 
  
Perhhh..tarian 'Chinese doll' yang di anjurkan oleh PKR (Parti Keadilan Rakyat) pada Malam Bertam Nite 2012 cukup menghairahkan..Malam tersebut telah dihadiri oleh Pemimpin-pemimpin tertinggi PR (Pakatan Rakyat).


Mane pemimpin-pemimpin PAS?? Mcm nie boleh ke??Tak kan jd Halal kot,bila PKR yang anjurkan tarian menghairahkan nie. Satu hal lagi, pakaian penari tarian 'Chinese doll' amat seksi sampai menampakkan tubuh badan. PAS menghalalkan yang HARAM..beginikah nilai islam yang diperjuangkan.

Pemimpin PAS pun join sekaki..hehehe
Sumber Gambar - NAR74,Llxkglx Runners

Wednesday, 6 June 2012


APAKAH AGENDA SEBENARNYA BERSIH 3.0


BERSIH 3.0 memberikan kesan besar kepada Negara MALAYsia. Sebuah Negara yang kata dasarnya bermula dengan nama MALAY iaitu Melayu sama seperti INDONesia kata dasar untuk orang Indon dan sama juga Negara THAIland kata dasarnya THAI. Sebagai penduduk pribumi Negara ini pastinya kasih sayang kita atau semangat patriotism kita terhadap negara ini seharusnya tinggi melebihi dari mereka yang hanya asalnya menumpang sahaja di Negara ini. Melayu berkorban untuk memastikan Negara ini merdeka pada tahun 1957 hasil usaha pemimpin-pemimpin Melayu UMNO pada ketika itu. Sayangnya Negara dibuktikan dengan memastikan Raja-raja Melayu tidak disingkirkan secara terhormat menerusi rancangan . Malayan Union 1946. 

 

Apabila kemerdekaan dirancang orang Melayu dipinta untuk berkorban dengan memberikan kerakyatan secara otomatik kepada pendatang yang berada di Tanah Melayu pada ketika itu (Perkara 14) Kewarganegaraan melalui kuat kuasa undang-undang.dan dalam masa yang sama pendatang bersetuju untuk menerima Agama Islam sebagai agama rasmi (Perkara 11), bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan (Perkara 152), Hak keistimewaan orang-orang Melayu/Bumiputera (Perkara 153)  dan Raja-raja Melayu dan perkara ini kekal menjadi perkara sensitif yang tidak boleh dipersoalkan

Apa yang dibincangkan berhubung perlembagaan hanyalah untuk menunjukkkan pengorbanan orang Melayu menerima pendatang sebagai rakyat Negara ini. Sebab matlamat utama mereka hanyalah untuk memastikan Negara ini merdeka dan perasaan sayangkan sebuah Negara bangsa ini lah yang perlu ada apabila membincangkan kenapa sesetengah individu sibuk dan besusah payah untuk menghancurkan Negara menerusi BERSIH, mempengaruhi rakyat Negara ini betapa kejam dan zalimnya kerajaan yang ada sedangkan kerajaan BN yang diterajui oleh UMNO adalah  pewaris pemimpin perjuangan kemerdekaan Negara bangsa ini lah yang perlu ada apabila membincangkan kenapa sesetengah individu sibuk dan besusah payah untuk menghancurkan Negara menerusi BERSIH, mempengaruhi rakyat Negara ini betapa kejam dan zalimnya kerajaan yang ada sedangkan kerajaan BN yang diterajui oleh UMNO adalah  pewaris pemimpin perjuangan kemerdekaan Negara. Yang lebih sedihnya ialah apabila Negara digambarkan ‘teruk’ hingga pemimpin BERSIH dan pembangkang tergamak memaklumkan kepada Negara luar, ibarat membuka pekung di dada.

Apa sebenarnya yang diinginkan oleh BERSIH, betulkah mereka inginkan proses PRU yang Bersih 3.0 :

  • Jika benar itu agenda mereka kenapa tidak mereka mengikut cadangan atau arahan yang diberikan oleh PDRM, DBKL dan kerajaan supaya mengadakan perhimpunan di stadium untuk tidak mengganggu orang lain terutamanya peniaga dan pemandu teksi. Terang dan jelas bahawa niat mereka sebenarnya untuk menghuru-harakan Negara tetapi diselindungkan dengan agenda BERSIH. http://www.pribumiperkasa.com/?p=8287 

Anwar The Hitler

  • Jika mereka inginkan suara mereka didengar, kenapa tidak dilaksanakan demonstrasi Bersih di stadium yang mempunyai segala kemudahan audio dan visual yang pastinya memudahkan pemimpin-pemimpin demonstran untuk melepaskan apa sahaja tanpa sebarang halangan. Jadi kenapa masih berkeras untuk mengadakan demonstrasi di tempat terbuka secara haram. Jawapannya mudah jika dilaksanakan di tempat tertutup pastinya mereka tidak akan dapat melaksanakan agenda provokasi mereka untuk menunjukkan kenapa dunia betapa kejam, zalim dsbnya kerajaan dan PDRM Malaysia. Jadi BERSIH berjaya sebenarnya untuk memburukkan nama Negara di luar. 
  • Jika benar mereka ikhlas untuk membuat bantahan aman dengan konsep “duduk dan bantah”, kenapa perlu mereka provoke anggota PDRM. Siapa-siapa pun apabila keterlaluan diprovoke pastinya akan bertindak balas, mereka juga manusia yang mempunyai had kepada kesabaran mereka. Persoalan yang boleh ditanya kepada Ambiga ialah kenapa dia menggalakkan peserta Bersih untuk menjadi kurang ajar kepada anggota polis, bukankah selama ini institusi kepolisian dihormati oleh rakyat Malaysia kenapa tiba-tiba peserta Bersih berubah hanya kerana “rangsangan” pemimpin pembangkang. 

Kerosakan yang dilakukan oleh demonstran pada Bersih 3.0
  • Menonjolkan sikap kurang ajar rakyat Malaysia yang mendakwa diri mereka sebagai masyarakat yang penuh sopan santun, berbudi bahasa dan masyarakat yang beragama. Pelancong datang ke Malaysia kerana mereka tertarik dengan cerita dan promosi tentang orang Malaysia yang penuh berbudi bahasa tetapi kecewa dan takut apabila melihat betapa ganasnya rakyat kita. Secara tidak langsung kita menyebabkan industri pelancongan Negara kita terjejas kerana sikap kita ketika BERSIH. Jadi inilah salah satu matlamat mereka iaitu menjahanamkan ekonomi Negara
  • Jatuhnya Iraq, Iran dan Negara-negara Arab kerana terdapatnya campur tangan dari Negara-negara luar terutamanya kuasa besar yang cuba mengambil kesempatan di atas isu-isu yang berlaku di Negara tersebut. Isu “Arab Spring” sengaja diwujudkan oleh kuasa barat untuk menunjukkan keinginan rakyat untuk menjatuhkan kerajaan zalim. Di mana akhirnya kuasa barat akan masuk untuk membetulkan keadaan dan akhirnya mereka akan terus bertapak untuk mengaut segala kekayaan Negara tersebut. Inikah yang kita inginkan berlaku di Negara kita, jika Bersih terus menerus melancarkan demonstrasi haram dan keadaan tidak terkawal akhirnya Barat akan masuk ke Negara ini dan mentadbir sama seperti apa yang mereka lakukan di Negara-negara Arab.
 
 

Tuesday, 5 June 2012

PANASSSS.....VIDEO SEKS FULL ANWAR IBRAHIM - PKR

Alamak...Kantoi!!!!!
Alamak...!!!! Kantoi Video Seks...Hahaa...Beginila rupenye Ketua Pembangkang PKR (Parti Kongkek Rakyat)..memang betul2 kongkek nie...


 Saksikan Video Seks Anwar..FULL di
http://www.tube8.com/asian/video-mesum-anwar-ibrahim-ketua-partai-oposisi-malaysia/2885371

Azizah Menangis..

Isteri Anwar Ibrahim, azizah menangis apebile mengetahui suaminye anwar curang padanye...

DRAMA  BERSIRI AZMIN DAN KHALID 

EPISOD 2



Baru-baru ini Azmin Ali mendedahkan bahawa bekas EXCO kerajaan kerajaan negeri yang dipecat, Datuk Dr Hasan Ali telah menggunakan wang kerajaan sebanyak RM 300 ribu bagi mengubahsuai pejabat beliau dan itu adalah satu pembaziran yang dilakukan oleh bekas EXCO tersebut. Azmin juga mengatakan bahawa wang tersebut lebih baik diberikan kepada rakyat daripada ianya dibazirkan sedemikian.Beliau (Azmin) juga mempertikaikan tentang tender yang diberi kepada kontraktor pengubahsuaian tersebut dimana beliau mendakwa bahawa ianya tidak mengikut prosedur yang betul.

Hari ini pula, didalam Malaysia Kini, Menteri Besar Selangor mengatakan bahawa kontrak pengubahsuaian bilik pejabat bekas ECXO itu dibuat mengikut prosedur yang ditetapkan dan ianya tidak menjadi kesalahan dan tindakan tidak akan diambil terhadap Hasan Ali.

Persoalannya, adakah Azmin sengaja untuk memerangkap Hasan atau Azmin ingin menunjukkan bahawa pentadbiran Khalid selaku Menteri Besar tidak telus?  Ini menjadi tandatanya di dalam pemikiran Sangkakala kerana kedua-dua pemimpin ini adalah dari parti yang sama dan tidak mungkin sama sekali ianya diluar pengetahuan kerana penasihat ekonomi kerajaan negeri adalah Ketua Umum parti mereka berdua.

Kepincangan dalam pentadbiran ini sudah dapat dilihat dan ianya kini menjadi tandatanya, jika perkara sebegini boleh terlepas pandang oleh Azmin, ini bermakna ianya mungkin akan terjadi kepada rakyat dalam bentuk memberikan ketelusan dalam pemerintahan.

Lagi.....Gambar Perempuan Yang Berskandal Seks dengan Azmin Ali....

 






Perempuan yang bersama Azmin Ali dalam Tandas..Azmin Ali 'Mamat Tandas' bersama ' Minah Tandas' buat seks...hahaha.Macam tue ke pemimpin tertinggi PKR (Parti KongKek Rakyat)..



Monday, 4 June 2012

Maksud Sebenar APE CELOP...

 
PENDEDAHAN SEBENAR....

Gambar Perempuan yang bersama Azmin Ali, Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR).
Skandal Azmin Ali bersama seorang gadis telah tersebar dalam media-media dan blog-blog.Apecelop akan mendedahkan gambar sebenar gadis yang membuat oral seks ke atas Azmin Ali..


 
Gadis yang mengadakan skandal seks dengan Azmin Ali, Pengarah Strategi PKR...




Nantikan gambar seterusnya........


Kisah Boboi dan Gegirl


EPISODE 2....

titit! titit! <–bunyi sms 

BF:: syg..rindu cyg.muacks!

GF:: rindu awak jugak..

BF:: cyg.. jom jumpe..

GF:: ermmm..? jumpe..? sekarang ke..?

BF:: haah.. sekarang la cyg.. abg rindu sgt2.. jom!

GF:: hurm.. de byk kerja nih.. nk kena hantar esok.. huhu~ T_T

BF:: alah cyg.. kejap ajer.. plis2…Gegirl

GF:: ala awak.. plis.. kite nk kena hantar ni.. urgent ni..

BF:: ala.. tp abg rindu cyg sgt2.. jom la jumpa.. jom2..! kejap pun boleh la.. rindu nk tgk cyg..

GF:: ala awak.. huhu~ kite sibuk sgt2 ni..

BF:: ok2.. kalau xnak jumpa, cyg hantar gambar kat abg, ok..?

GF:: gambar..? gambar apa..?

BF:: ala.. gambar cyg la.. nk seksi2 skit.. rindu!

GF:: gambar seksi2? ala.. hurm.. kalau x seksi2 x leh ker..? aduhh.. malulah..

BF:: ala.. utk abg aje pun.. leh la… abg rindu sgt nie.. plis2.. nk yg pkai spageti tau!

GF:: spageti?? hurm.. pkai tshirt biasa2 x leh ker..? malas la nk salin baju..

BF:: ala.. cyg buka aje la baju tu, pastu tangkap.. cyg kn mmg suka pkai mcm tu..kan?

GF:: hah..? mana ada.. aduh..

BF:: kalau x pun, cyg buka baju pastu tangkap aje mcm tu.. lg abg suke.. seksi!

GF:: eh..ala.. malulah.. nanti tersebar..

BF:: cyg x caya Boboi yer? xkan abg nk sebarkan gambar bakal isteri abg nie.. gambar tu khas utk abg aje la.. cyg jgn risau, ok…? nk gambar.. seksi!!
Plisss ..Gegirl
GF:: hurm… kejap2..

( 4 minit kemudian)

GF:: dah sent.. dah dapat?


 titit! titit! <–bunyi sms 

BF:: Ala satu jer ke tok Boboi nie gegirl....
Boboi nk manyak2 pic gegirl..

GF:: eh..ala.. tk nk ar Boboi.. Gegirl malu la..

BF:: Plisss...Boboii syg Gegirl..

GF:: Hurrmmm..ok2 tok Boboi sowg jer..

(10 minit kemudian)

GF:: dah sent.. dah dapat ke?

 titit! titit! <–bunyi sms 


titit! titit! <–bunyi sms 

  
titit! titit! <–bunyi sms 

titit! titit! <–bunyi sms

BF:: dah2.. wow! cyg! mantapnyer..! ni yg buat Boboi syg cyg lebih ni.. love u..! muah!!

GF:: jgn tunjuk kat orang tau!!

BF:: mana leh tunjuk kat org.. nanti org tergoda ngan Gegirl, sapa susah..? Boboi jugak.. melepas nk dapat Gegirl..

GF:: promise!

BF:: promise cyg! muah!!! thanks utk gambar cyg.. 
buat peneman malam2 Boboi.. hehe

GF:: hey! nakal!

BF:: baik guna gambar cyg kan dari guna gambar perempuan lain kan..? ke nak abg guna gambar org lain?

GF:: xboleh!! cuba la kalau berani!

BF:: tau takut.. love u cyg! muah!!

GF:: eee.. dah2.. nk wt keja..

BF:: Byee.. Byee Gegirl... love u cyg! muah!!

GF:: Byee ..love u Too Boboii...! muaahh!!!
eee.. dah2.. nk wt keja..nakal2...!!