Tuesday 20 March 2012

Kutuk Biar Berpadah
Gua rasa hina tengok pic ni tp gua rasa lebih hina org yg buat benda2 ni..pic ne gua  dapat dari blog alhusseyn51..

mungkin mereka silap dlm satu2 hal.. mungkin mereka silap dlm kepmpinan.. mungkin juga mereka x nampak kesilapan dlm diri..

tp jika benar ape yang berlaku kerajaan lebih awal ambil tindakan atas ape yang x btul ke atas mereka ni.. tp u all pkir la yg buat bnde ni btul ke orgnya.. 
u all tngk la sndiri..gua pn bukan la tinggi sangat hal ilmu agama tapi pic ni cukup mengaibkan bagi gua..

 gua x sokong spe2 x kire u all ni UMNO ke or pembangkang AntiKerajaan..

tp agak2 la bro..ne smue permainan dlm politik..gua x kisah de..tp gua rse org yg buat bnde ne kalau jd pemimpin pn msti buat bnde yg sme or lebih teruk lg dari yg die kutuk..dorg ne snggup wt ape sje..gua x heran la beb.. dh x de cra elok or lg sopan ke nk gulingkan kerajaan..

pic ne gua ambil dri fb Seligi Alpha.. mungkin kite cetek ilmu dalam soal politik tp kite boleh menilai mne yg baik & buruknye untuk mse depan kite dan keturunan kite..


 

No comments:

Post a Comment