Friday 14 March 2014

LAGI, LAGI, LAGI.......HAMUK AZMIN ALI..!!!!!


Sebelum PRU Wan Azizah selaku Presiden PKR yang mengamuk, kes skandal Izzah dan pensyarahnya. Sekarang Azmin Ali (Timbalan Presiden PKR) pula yang mengamuk. Azmin tidak berpuas hati kerana tidak melantiknya sebagai MB Selangor. 


Dalam kenyatannya dengan Sinar baru-baru ini, dia memerli Tan Sri Khalid Ibrahim dengan menyatakan "saya mahu pastikan MB adalah seseorang yang tidak boleh dicucuk hidung dan ditarik oleh mana-mana pihak yang berkepentingan". Kenyataanya ini juga ditujukan kpd PAS krn PAS menang besar di Selangor juga. Kenyatann Azmin "Saya bertekad untuk menyelamatkan PKR daripada amalan nepotisme" menunjukkan Azmin betul-betul mahukan kerusi MB Selangor itu.

Baru-baru ini Azmin sekali lagi mengamuk di laman sosialnya (Twitter) kerana Dr Syed Husin Ali, bekas Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengkritik beliau secara terbuka. Syed Husin melalui twitternya mengkritik Azmin yang dikatakan telah tersilap langkah kerana mengunakan media untuk membuka pekung dalaman parti. 



Dr Syed Husin Ali menyatakan "Sayang, mungkin Azmin tersilap langkah. Tindakan serta knyataannya menjejas kewibawaan dan kredibiliti. Kenapa ke media? Tentulah Umno menari gembira”.

Bagaikan api yang sedang marak disimbah minyak, Azmin membidas dengan menyatakan Ahli Dewan Negara itu tahu situasi sebenar yang sedang berlaku. Menurut Azmin lagi,   Dr Syed Husin Ali pernah menyerang Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim apabila kaum kerabat dan saudara maranya dipinggirkan suatu ketika dahulu.


Azmin turut meminta agar Syed Husin berhenti dari terus berpura-pura, kerana dikatakan ‘double standard’ beliau. “Hentikan amalan kepura-puraan. Bila kena batang hidung sendiri, semua boleh. Kalau kena orang lain, soal kredibiliti. Tuntas!” bidas Azmin lagi. 

Kesimpulannya, parti "Kroni - Anak-beranak" ini bagaikan retak menanti belah, Anwar si gay ini sekarang tengah meroyan keseluruh negara dengan memberi tahu pengikutnya, kononnya dia tahu dan ada bukti-bukti penipuan SPR pada PRU 13 ini. Seperi dia yang merancang semua ini kan..??? Sekiranya Azmin dan Azizah bertindak mendedahkan apa yang mereka tahu kepada umum, dunia menyaksikan Anwar tersungkur rebah ditelan bumi untuk merealisasikan cita-citanya menjadi Perdana Menteri.


No comments:

Post a Comment