Tuesday 13 November 2012

TERGEMPARR...AZIZAH MINTA CERAI ...ANUWAR???




Wan Azizah Menahan Sebak Kisah Suaminya

Alamak...kalau isu liwat, konon-kononnya Wan Azizah masih boleh tebal muka buat-buat selamba kodok dan terus menunggangi Anwar. Kononnya lagi setia dan percaya kepada abang sayang seorang `pemimpin anugerah tuhan'. Adakah video seks terkini Anuwar Ibrahim akan menguatkan semula keinginan dan menipiskan ketebalan `kasih sayang' kepada Anuwar Ibrahim maka cerita lama minta cerai berkumandang semula? 

Yang pasti keputusan mahkamah menerima pakai DNA dari barang-barang di dalam lokap seperti berus gigi dan tuala dan pendedahan aksi seks Anwar Ibrahim oleh Datuk Trio umpama letupan nuklear di kepala Anwar Ibrahim! 

Mcm cite p.ramlee la...Ampunkan saya penunggu gua.

Seorang ahli perniagaan, Khairuddin Abu Hassan mendakwa Wan Azizah pernah dua kali meminta cerai daripada Anwar Ibrahim.

Khairuddin dalam ceramahnya di Jelutong petang semalam mendakwa, kali pertama Wan Azizah meminta cerai daripada suaminya itu ialah pada tahun 1994 dan kali kedua pula pada tahun bulan September 1997 setelah mengetahui `latar belakang sebenar' Anwar.

Khairuddin dalam ceramahnya turut mendakwa Wan Azizah pernah dipukul oleh Anwar apabila meminta cerai kali kedua menyebabkan dia melarikan diri dari rumah selama 10 hari.

No comments:

Post a Comment