Wednesday 10 October 2012

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT APE PUN TAK BOLEH BUAT..




Hampir dekat sepenggal sudah Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah Kerajaan Negeri Selangor namun pelbagai masalah-masalah yang di hadapi seperti isu Faekah dengan Menteri Besar, isu Talam Corp, isu masalah air di Selangor, pertumbuhan tempat-tempat maksiat dan berjudi di Negeri Selangor, masalah Geran Selangorku, isu masalah Pasir dan selainnya. Tempoh hampir 5 tahun Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah Selangor namun kemajuan tidak dilihat sebaliknya pelbagai masalah yang di hadapi.



Masalah yang paling ketara ialah Masalah Krisis Air di Negeri Selangor.Ini kerana air merupakan keperluan asas yang penting selepas tempat kediaman dan pakaian. Kerajaan PR Selagor tidak dapat menangani Masalah Rakyat. Bertapa hancurnya hati rakyat yang memilih Pakatan Rakyat yang tidak dapat membela dan mengatasi masalah yang ada.


Mahukah kehidupan seharian setiap pagi kene berbaris untuk mengambil air dari lori air yang datang. Ini menunjukkan Kerajaan PR tidak dapat membela nasib rakyat. Sudah dekat 5 tahun memerintah, masalah rakyat tidak diperdulikan, yang tahu mengumpul kekayaaan untuk diri dan ahli keluarganya seperti Khalid Ibrahim.



Smpai sekarang wifi free di Selangor tidak ada. Ini namanya janji-janji kosong pakatan rakyat. Ada ker Wifi Free di Seluruh Selangor. Tak ade pun.Mase nk pancing undi rakyat macam-macam la jnji yang ditaburkan, tapi HAMPEHH...apa pun tak de.Yang MB Selangor tahu mengumpul KEKAYAAN UNTUK KELUARGANYA TANPA MEMIKIRKAN RAKYAT SELANGOR. Buktinya kediaman  MB yang mewah, kereta mewah...Rakyat dibiarkan terpinggir

1 comment:

  1. nak tanya sikit......dlm gambar nieeee kenapa orang depan jerrr yg bawa baldi.....yg belakang tak bawa baldi...so nak tadah air pakai ape???? yg belakang tu belakon jerrrrr kot...nak gak dpt duit freee gi baris jerrr

    ReplyDelete