Sunday 17 February 2013

SELEPAS UCAPAN LIM GUAN ENG, ORANG-ORANG CINA KELUAR STADIUM MERDEKA!


DEPAN MELAYU MANA ADA TIPU, DEPAN CINA DAP KITA TIPU SAJA ORANG ISLAM

HIMPUNAN SHAMSIDAR 112 @ HKR112 sudah berlalu. Namun pembohongan demi pembohongan seperti ini http://www.malaysiakini.com/news/218743 dan ini masih http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15891-hkr-berjaya-ratusan-ribu-banjiri-stadium-merdeka dilakukan. Tujuannya satu sahaja, untuk menipu pembaca-pembaca mereka. 

Namun, kami ada cerita yang berbeza. Dalam pemantauan selama 48 jam, kami dapati Himpunan kali ini gagal. Tahniah rakyat Malaysia kerana menolak demonstrasi dan menolak cara Revolusi untuk menukar kerajaan. Lim Guan Eng menipu dan terus menipu umat Islam, katanya kita mesti ikut cara Khalifah Umar Abdul Aziz. Sedangkan Khalifah Umar Abdul Aziz menolak cara-cara Revolusi, menolak cara kekerasan.

Malam Countdown HKR 112, di Kelab Sultan Sulaiman, Kg. Baru padang yang besar memuatkan 5,000 ke 10,000 orang malam itu hanya memuatkan linkungan 2,000 orang sahaja. Sangat berbeza dengan Bersih 3.0 di mana padang itu sangat ramai orang. 

Pada pagi 12/1/2013, di kawasan jalan Masjed jamek menuju ke Jalan Pudu, rombongan Chegu Bard hanya dihadiri kira-kira 1,000 orang sahaja. Sangat kecil dan mereka sendiri kelihatan tidak bersemangat. Kurang orang.

Semasa Ucapan Lim Guan Eng, amat mengejutkan apabila kami dapati orang-orang Cina DAP keluar meninggalkan Stadium Merdeka sedang Anwar Ibrahim belum lagi berucap. Apakah perlambangan ini? Maknanya, orang-orang Cina DAP hanya mempermainkan dan mempergunakan umat Islam sahaja. Jelas sekali, rentetan orang-orang Cina DAP keluar berduyun-duyun dari Stadium sehabis sahaja LGE berucap.


Malaysiakini menulis angka 100,000 orang, Harakahdaily pula berkata 700,000 orang, pihak polis memberi angka 45,000 kepada 50,000. Manakala kami pula dengan mata kepala kami memberi angka lebihkurang 50,000 orang sahaja. Rasionalnya begini, Stadium Merdeka hanya memuatkan tempat duduk 30,000 orang manakala di kawasan padang paling besar hanya 20,000 orang sahaja. Maknanya hanya dalam lingkungan 50,000 orang sahaja. Satu perkara yang penting juga ialah, di kawasan belakang pentas ucapan, kawasan itu kosong.

Lihatlah gambar-gambar yang berbeza dari Lensa kami...






Apakah maknanya semua ini, maknanya DS Najib sudah tidak perlu bimbang dengan PRU13!

Sudah boleh dibubarkan, betul tak ? Kita semua semakin yakin...Kegagalan Himpunan Shamsidar 112 petanda Kemenangan Besar BN dalam PRU13 nanti, apa pandangan anda?

No comments:

Post a Comment